# Frenezia cumpărăturilor pe fond obsesiv-compulsiv a cuprins aproape întreaga suflare sălăjeană, cu mic cu mare toată lumea îngrămădindu-se în tot ceea ce înseamnă magazinn fizic sau virtual, în această perioadă. Foarte propice dezvoltării țepelor, zilele de noiembrie aducătoare de presupuse ofertei, au făcut și primele victime. Un zălăuan a sunat, foc și pară, la redacție, povestindu-ne cum era să fie tras pe țepușa păcălelilor cu un mega televizor pe care îl luase în primăvară, la jumătate de preț. Omul mai voia încă unul însă, ghinion, prețul era dublu acum. La fel a pățit și o clientă care a dorit să cumpere o mașină de spălat dintr-un magazin (fizic) de renume din Zalău, femeia cerând explicații, cu poza de pe telefon drept dovadă, anume de ce de „Vinerea Neagră” produsul costa cu peste 200 de lei în plus de vreme ce ea aștepta această perioadă pentru a o cumpăra. Păi, oare de ce? Pentru că la noi, comercianții sunt puși pe căpătuială aproape mereu, dar în mod special în perioadele de așa-zis “reduceri”.
# La multe primării de prin județ programul de lucru este unul pentru gravide și lăuze. Nu doar vinerea, care de regulă e zi scurtă, ci și în restul săptămânii. Poate să sune omul de rând să solicite o informație de interes public sau să-și facă programare pentru eliberarea unei adeverințe că nu răspunde nimeni. „Bate vântul frunza-n dungă și primarii mi-i alungă”, vorba poetului nepereche. De la edil la femeia de serviciu, toată lumea-i la ședință, pe teren sau cu probleme urgent de rezolvat la județ. Fiecare cu ale lui. Treacă ziua, vină banul, noi cu drag muncim.