# Pline-ochi hotelurile din Zalău și împrejurimi. Abia găsești un loc de cazare dacă ajungi în calitate de oaspete în micul nostru oraș. Nu vă imaginați, însă, că spațiile de cazare sunt full grație unui management turistic de speriat. Nici poveste. Cei care vin la Zalău o fac din obligație, aduși de firmele care vor să mai deschidă câte un butic prin noul mall sau care se ocupă de alte proiecte. Așadar, probabil nici 5 la sută dintre cei care aleg să se cazeze în spațiile de cazare din Zalău nu sunt turiști dar măcar din punct de vedere economic, pe partea cu înnoptările prin unități de cazare stăm bine, nici nu mai contează motivul…
# Revenim cu rugămintea adresată de cetățeni celor responsabili, de a manifesta mai multă responsabilitate și logică atunci când apasă pe întrerupătorul care pornește și oprește iluminatul public în oraș: nu mai stingeți luminile până nu se face ziuă, oameni buni! Multe străzi din Zalău rămân în semi-beznă la orele dimineții, altele rămân toată noaptea în beznă, acest lucru reprezentând un real pericol pentru pietoni, mai ales pentru cei mici care merg către școli după 7 dimineața. Un singur exemplu dăm, deși sunt zeci: strada Vânătorilor, o străduță îngustă și oricum plină de gropi pe marginea căreia copiii merg bâjbâind către școli dimineața, în semi-întuneric. Chiar nu realizează nimeni faptul că șoferii care circulă oricum cu viteză neregulamentară (și nimeni nu ia măsuri, că n-are cine) nu-i văd pe copiii care se deplasează pe marginea drumului, la câțiva centimetri de autoturismele care trec ca la raliu pe lângă ei? Oare trebuie să se întâmple iar o tragedie ca să înțelegem că iluminatul pe străzile care nu au rang de bulevard (de trecerile de pietoni nici nu mai amintim) trebuie să fie funcțional exact până când este lumină afară iar gradul de vizibilitate este cel puțin satisfăcător?
in Zalau nu ar strica instalati cel putin 50 de „politisti culcati”
sunt o multimer de strazi, treceri de pietoni, intersectii, zone cu risc ridicat pe care se circula cu viteza foarte mare, cu mult peste ceea regulamentara
ar trebui limitata viteza de la 50 la 30 in multe alte zone, cel putin o parte din soferi ar mai reduce viteza daca ar vedea semen, iar in cartiere, intre blocuri sa se circule cu max 10 km/h