Pentru a veni în sprijinul persoanelor cu drept de vot, care nu sunt în posesia unui act de identitate, ori care au actul de identitate expirat, programul de lucru cu publicul la ghişeele Serviciului Evidenţa Persoanelor din cadrul Primăriei municipiului Zalău va fi extins şi în zilele de sâmbătă şi duminică, astfel: sâmbătă între orele 08 – 14 se preiau cererile şi se elibereză actele de identitate pentru persoanele care şi-au depus cererile până în data de 22 mai, inclusiv; iar duminică, între orele 08 – 20 se eliberează actele de identitate pentru persoanele care şi-au depus cererile până în data de 24 mai, inclusiv.
Documente necesare pentru eliberarea unui act de identitate: cerere (de la ghişeu); certificat de naştere şi certificat de căsătorie (dacă e cazul), în original şi copie; hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă, în original şi copie (dacă e cazul); certificatul de deces al sotului /soţiei decedat/decedată (dacă e cazul); documentul cu care face dovada adresei de domiciliu, în original şi copie; în cazul în care locuinţa este proprietatea altei persoane, se va prezenta proprietarul locuinţei, care va avea asupra sa actul de identitate şi actul care atesta dreptul de proprietate; carte de alegător, în original; în cazul furtului actului de identitate, dovada de la poliţie din care să rezulte că s-a reclamat furtul; taxa: 12 lei, achitată la ghişeele Serviciului Impozite şi Taxe din Primăriei Municipiului Zalău sau la sucursalele C.E.C. Bank sau Volksbank.
Comunele din județul Sălaj, arondate Serviciului Public Comunitar Local de Evidența Persoanelor, din cadrul Primăriei municipiului Zalău, sunt următoarele: Agrij, Bocșa, Buciumi, Coșeiu, Creaca, Crișeni, Dobrin, Hereclean, Meseșenii de Jos, Mirșid, Românași, Șamșud și Treznea.