Sute de oameni reclamă facturile la gaze și energie electrică, iar tot mai mulți cer sprijinul autorităților. Problema a fost dezbătută astăzi în cadrul ședinței Colegiului Prefectural.
Oficialii Comisariatului Județean în Protecția Consumatorului Sălaj au anunțat că tot mai mulți sălăjeni depun sesizări după ce au primit facturi pe care le consideră exagerate. „În cadrul instituției noastre a fost deschis un ghișeu cu publicul unde pot fi depuse reclamații. De asemenea, aceste reclamații pot fi depuse și prin poșta electronică, virtuală. Noi le recomandăm consumatorilor persoane fizice să se adreseze în primul rând furnizorilor de utilități pentru a-și clarifica situația și abia apoi să vină la noi, dacă nu sunt lămuriți de cei care le furnizează serviciile. Ne confruntăm cu un val de reclamații din partea sălăjenilor. Încercăm să facem față, să soluționăm conform legii aceste reclamații pe care le primim și să le oferim consumatorilor răspunsuri pertinente”, a declarat astăzi Dorel Fechete, comisar șef adjunct în cadrul Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor Sălaj.
Fotografie cu caracter informativ
Baronii de la E-On au închis total punctul de lucru Zalău. Telefonic sau pe email nu poți lua legătura cu ei, deoarece s-au blindat cu adrese deștepte care nu permit să-i deranjezi. Cum ar veni își băga….în toți consumatorii. Asta ar trebui să știe și prefectul și cei de la ANPC. Că de vorbe și preturi uriașe sunt sătui cetățenii.
Si normal ca sunt prea mari cand termostatul in casa sta pe 24 grade.
12,58 …ești dus de acasă. Pune termos te stil pe 19 și vezi factura. Cred că ești de la E-On, adică beneficiezi de scutiri.
Cu cine să vorbim.Au inchis tot .Nici pe lânga barirra in spate nu este nimeni