Lucrările de reabilitare de pe strada Cloșca din municipiu vor mai dura cel puțin până la sfârșitul acestei luni termenul fiind, din nou, prelungit de Primăria Zalău în urma întârzierilor înregistrate la acest proiect.
Municipalitatea va aplica de asemenea și penalități constructorului, însă, este important de știut faptul că toate aceste întârzieri vor avea în final și un preț ce va trebui plătit, cel mai probabil, de constructor.
“Având în vedere că obiectivul de investiții strada Cloșca – este finanțat prin PNDL, termenul de finalizare a fost prelungit până în data de 30 octombrie 2018 pentru corelarea lucrărilor de demolare a rețelei electrice și conectarea locuințelor la noua rețea, precum și la rețelele ce asigură serviciile de internet, telefonie și cablu TV.
Penalitățile se vor calcula după recepția investiției și vor fi aplicate atreprenorului”, au răspuns reprezentanții municipalității la solicitarea Magazin Sălăjean.
Primăria a anunțat totodată faptul că, în această perioadă, au început lucrările de ridicare la cotă a gurilor de scurgere și se lucrează la amenajarea trotuarelor. Se fac, de asemenea, lucrări de îndepărtare a cablurilor vechi (telefonie, internet, cablu TV).
Sucursala de Distribuție a Energiei Electrice Zalău începe procedura de demolare a rețelei electrice, având ca termen de finalizare data de 19 octombrie 2018, după care, cu prioritate, constructorul Drum Inserv SRL va acționa pentru asfaltarea străzii (stratul de uzură). Nu se știe încă dacă acest termen va fi respectat, având în vedere faptul că mai sunt, încă, lucrări complexe de efectuat iar vremea, cel puțin după jumătatea lunii, nu va mai fi atât de prietenoasă astfel încât să permită muncitorilor să lucreze fără probleme, în fiecare zi. Investiţia demarată iarna trecută, în valoare de peste 1,6 milioane de lei s-a derulat într-un ritm lent, spre disperarea cetăţenilor din zonă şi a şoferilor care se luptă cu problemele cauzate de blocajele în trafic, mai ales la orele de vârf. Lucrarea a avut ca timp de execuție stabilit inițial, cinci luni.
povestea cu termenul si calitatea lucrarilor este ceva normal la noi.
sa vedem daca o sa existe si ceva penalitati, caci Mirel se lauda ca el a „platit penalitati la cine trebuie cand a luat lucrartea ” !!!!
iar legat de cine a realizat acest proiect, apoi numai cuvinte de lauda poti sa ai ! cel mai tampit proiect realist in mnandatul lui Ciunt !!! dar sa nu ne miram, este dupa chipul si asemanarea lui Ciunt !!!
nimeni nu stie ce e cu acele rigole, parcari, trotuare sau ce or fi ele! in multe locuri, drumul e mai mic decat cel initial ! trotuarele sunt amplasate mai spre centrul drumului decat erau initial, lasand spatiul verde (plin de moloz) mai mare decat initial. poate ca asa s-a si vrut, ceea ce nu e rau, dintr-un punct de vedere.
oricum, astept cu mare nerabdare sa vad ce „struto-camila” de lucrare o sa iasa 🙂
vina este exclusiv a atreprenorului !
el trebuia sa inchida strada ! sa nu mai lase pe nimeni, caci asa era prevazut in contractual cu primaria ! inchideai tot ! si iti faceai treaba ! in 5 luni !!!!