Patru cadre didactice, din cele peste 390, care au susţinut examenul de titularizare 2014 au obţinut nota zece. Situaţia privind rezultatele examenului de titularizare 2014 a fost realizată de Inspectoratul Judeţean Şcolar (ISJ) Sălaj.
În urma concursului de titularizare, din data de 21 iulie 2014, desfăşurat în judeţul Sălaj, în cele două centre – Şcoala Gimnazială „Simion Bărnuţiu” din Zalău şi Şcoala Gimnazială „Gheorghe Lazăr”, 393 de lucrări au fost trimise spre Centrele de Evaluare din ţară. Potrivit unor informaţii furnizate de Marcel Lucaciu, purtător de cuvânt la Inspectoratul Şcolar Judeţean (ISJ) Sălaj, nici o lucrare nu a fost anulată. După afişarea rezultatelor, în data de 25 iulie, situaţia se prezintă astfel: patru note de zece; 24 de note cuprinse între 9 şi 9,99; 63 de note cuprinse între 8 şi 8,99 şi 88 de note cuprinse între 7 şi 7,99. În total, 179 de cadre didactice au obţinut note cuprinse între 7 şi 10, rata de promovabilitate fiind de 45,5 la sută. Conform sursei menţionate, 50 de dascăli au obţinut note cuprinse între 6 şi 6,99, 74 au luat note între 5 şi 5,99 – în total 124 de cadre didactice au obţinut note între 5 şi 6,99 – 31,5 la sută. De asemenea, tot în urma examenului de titularizare 2014, note sub cinci au obţinut 90 de cadre didactice – 22,9 la sută. Dascăli nemulţumiţi de nota obţinută pot să depună contestaţii, la Inspectoratul Şcolar Judeţean, în cursul zilei de astăzi, 25 iulie, dar şi sâmbătă 26 iulie până la ora 15. Rezolvarea contestaţiilor se va face în Centrele de Evaluare din ţară, în zilele de 28 şi 29 iulie 2014. Rezultatele finale, după contestaţii, vor fi afişate în data de 30 iulie, urmând ca prima şedinţă publică de repartizare pe posturi a candidaţilor care au obţinut media de repartizare minim 7 să aibă loc în ziua de 31 iulie 2014.
Rezultatele nu sunt concludente, şi în acest an MEN a dat subiecte numai din metodică, deloc din specialitate, continuând tâmpeniile funebre.
Un profesor bun la specialitate, în câţiva ani va acumula experienţă şi va fi un bun profesor. În schimb. unul doxa de metodică dar mediocru la specialitate, nu va fi niciodată mare profesor, deşi la titularizare ia note mari. De exemplu, un inginer, dacă nu este capabil să efectueze un calcul ingineresc, nu va fi rezolva niciodată cu elevii probleme, oricâtă metodică ştie.
Pai atunci cum de au luat note asa mici d-nii profesori cu ani de vechime in invatamant, cu titularizarea luata? Cum de au luat note maxime la inspectia la clasa?
pentru inspectie la clasa ai de invatat o singura lectie
pai si atunci nu e paradoxal? Au luat un definitivat, au 5 ani vechime, au trecut prin atatea inspectii?