Marketingul digital atrage atenţia unui număr tot mai mare de antreprenori români şi în acest an. Sunt o mulțime de motive pentru care instrumentele digitale sunt atât de atractive și numeroase, de la eficiența ridicată la rezultate rapide şi modalităţi de optimizare a costurilor şi calităţii produselor în timp real. În fapt, promovarea digitală înseamnă vizibilitate şi ajută la creşterea afacerilor pe segmentul online.
Este important de menţionat că în marketingul digital atenţia este fixată pe calitate, iar mediul interactiv de lucru permite obţinerea de feedback imediat şi, în funcţie de informaţiile oferite de clienţi, pot fi corectate şi îmbunătățite metodele de lucru. Un alt avantaj al instrumentelor digitale este legat de posibilitatea de a controla eficient informaţia lansată şi de a păstra o comunicare fluidă cu cei angrenaţi.
Specialiştii în promovare SEO și-au perfecţionat metodele pentru a eficientiza costurile şi rata de convertire, deci fiecare imagine lansată în mediul online este atent plasată pentru a crea impresie bună. Pentru că acest domeniu este unul complex, ce cunoaşte modificări ample de la un an la altul, poţi analiza care sunt tendinţele SEO în 2018, astfel încât vei descoperi care sunt cele mai potrivite soluţii pentru afacerea ta.
Integrarea marketingului în viaţa cotidiană a oamenilor – LifeCyrcle Marketing
Această metodă presupune aducerea produsului/serviciilor mai aproape de clienţi prin canale puse la dispoziţie de media şi mediul online. Promovarea constantă a unui produs prin reclame TV, radio, conţinut plătit, reclame pe reţele de specializare şi content writing, sunt câteva metode eficiente de creştere a vânzărilor, dar şi de fidelizare a clienţilor.
Metodele LifeCyrcle Marketing au o rată mare de succes şi se adresează deopotrivă clienţilor indecişi, clienţilor ocazionali şi celor fideli.
Metoda de personalizare a situaţiei
Această metodă este una directă şi are ca beneficiari doar o anumită categorie de oameni, pe cei cu adevărat interesaţi de mesajul tău. Instrumentele de promovare digitală folosite pentru a implementa această metodă de a atrage clienţi sunt numeroase. Analizele sunt mai ample, efectuate pe categorii de vârstă, sex, interese, categorii sociale ș.a; în fapt, studiile sunt orientate către nevoile consumatorilor şi reclamele create sunt personalizate.
Instrumentele de personalizare permit realizarea unor campanii mai puţin agresive faţă de celelalte, iar rata de conversie este mai bună. Campaniile corect efectuate aduc doar beneficii afacerii.
Folosirea de mesaje personalizate prin intermediul emailului
Această metodă continuă să fie extrem de eficientă în 2018 pe segmentul de afaceri de tip B2B, însă este eficientă şi când doreşti să descoperi colaboratori noi sau să înnoieşti parteneriate mai vechi. Pentru ca instrumentele personalizate să producă efectul scontat, este important ca mesajele transmise să fie dinamice şi obiective.
Integrarea de mesaje pe reţelele de socializare folosite
O altă tendinţă de marketing digital în 2018 este de a-ţi promova ofertele prin intermediul instrumentelor lansate de reţelele de socializare. Astfel de reclame îşi ating scopul relativ rapid, întrucât reţele de socializare sunt părţi active din viaţa consumatorilor. Prin intermediul acestora poţi transmite idei inspirante, poţi evidenţia situaţii emoţionale sau poţi crea sondaje care să te ajute să te dezvolţi.
Marketingul de conţinut
Acest instrument foloseşte conţinutul ca resursă strategică. Informaţiile de calitate pot fi folosite în favoarea ta pentru a-ţi face cunoscut businessul. Marketingul de conţinut este şi o metodă de direcţionare a informaţiilor care generează cele mai bune rezultate.
În final este important să menţionăm că abordând metodele potrivite, orice idee poate deveni realitate, şi orice proiect poate fi transformat într-un business de succes.