Solicitările către Casa de Pensii se fac doar telefonic, prin fax și email. Ajutorul de deces, singura excepție

Sălăjenii care vor să solicite drepturile la pensie pot face acest lucru doar telefonic, prin fax sau prin poșta electronică. Nouă măsură de înregistrare a cererilor pentru deschiderea drepturilor la pensie intră în vigoare începând de joi – 19 martie și este valabilă timp de 30 de zile, pe toată perioada instituirii stării de urgență, din motive de siguranță medicală legate de prevenirea răspândirii şi infectării cu COVID-19. Potrivit reprezentanților Casei Județene de Pensii Sălaj, numerele de telefon și fax apelabile în acest sens sunt: 0260/622145 interior 27 și 28, 0260/662062 sau 0260/660857, fax – 0260/660831. De asemenea, adresele de e-mail la care pot fi trimise cererile pentru înregistrarea drepturilor la pensie sunt: public@cjpsalaj.ro și info@cjpsalaj.ro

Excepție de la măsură – ajutoarele de deces

Tot în perioada precizată, în situaţia copiilor urmaşi care împlinesc vârsta de 16 ani şi care nu pot face dovada continuării studiilor din cauza suspendării cursurilor şcolare, plata pensiei de urmaş se va face fără a fi necesară prezentarea acestei dovezi, urmând ca adeverinţa doveditoare să fie prezentată în termen de 30 de zile de la data expirării stării de urgență. Pentru orice alte solicitări, cu excepția ajutoarelor de deces, reprezentanții instituției recomandă folosirea mijloacelor de comunicare la distanță: telefon, fax și email.

Leave a Comment