Administratorul unei societăți comerciale din Zalău, E.E., este nemulțumit de faptul că la Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Sălaj nu i-a fost preluat dosarul pentru încheirea unei convenții. Concret, administratorul a angajat recent, în perioda vacanței de vară, doi elevi, iar conform legislației în vigoare, trebuie să depună la sediul instituției, o convenție – un dosar, pentru a beneficia de anumite facilități, respectiv de un stimulent în valoare de 250 de lei lunar. Acesta se acordă în perioada în care s-a încheiat contractul cu elevii, în funcție de buget.
”Bună ziua! Aș vrea să vă informez despre o situație care m-a indignat foarte tare. Știm cu toții ca s-a făcut multă reclamă pentru programele guvernului pentru stimularea forței de muncă prin acele convenții încheiate între angajator și AJOFM pentru subvenții. Ieri, marți – 18 iunie, am fost la ei pentru încheierea unei convenții pentru angajarea elevilor și surpriză: nu se primesc acte pe motiv că nu sunt bani pentru convenții, de parca banii îi plăteau pe loc sau a doua zi. Oricum știm că ne recuperăm banii de la bugetul statului cu întârzieri mari, ca în cazul concediilor medicale în care se virează banii după 6 luni. E bătaie de joc pentru noi ca și angajatori, după ce ca situația cu lipsa forței de muncă e dezastruoasă în municipiul nostru suntem și ignorați de acest sistem”, a precizat acesta într-o adresă trimisă la redacției.
De cealaltă parte, reprezentanții AJOFM Sălaj confirmă situația, respectiv lipsa fondurilor și precizează că dosarele, respectiv cererile pentru stimulente pot fi depuse, însă banii vor fi primiți în funcție de buget.”Nu cunosc cu exactitate situația, nu am de unde să știu în detaliu cine intră în instituția noastră și cine iese. Cert este faptul că acel domn sau doamnă, care se simte indignat, este așteptat la sediul instituției pentru a-i explica cu exactitate întreg demersul. Dacă i se prelua dosarul în prezent, când nu sunt fonduri, cu siguranță mai trebuia să vină, la sediul instituției încă odată, după alocarea de fonduri. Așa este procedura, iar la secretariat pot fi obținute orice fel de informații”, a precizat directorul instituției – Ionel Mureșan.
daca n-ai cotizat la partid, d-le administrator n-ai sanse sa fii platit
poate va sesizati si voi la lucrarile effectuate de firma citadin si nu numai. Avem exemplul prost de lucrere executata dupa urechea lui balajel pe str Closca
povestea se repeat pe str Crasnei si aici o sa fie prapad ! cica balajel a dat ordine peste ordine de nu mai stie nimeni ce proiect trebuie executat. Apare o pista de biciclete, care la ordinele lui Balajel trece de pe o parte pe alta a drumului, fara nici o noima, o logioca, doar ca sa faca un cacat de bine la 2-3 personae fizice si juridice care au sarit la cap (au dat mita) ca proiectul sa fie iarasi modificat si iarasi modificat. o sa fie o strada BLOCATA la final.
Mergeti pe stada, vedeti trotuoarele, vedeti pista de bicilete, vedeti statiile de autobus, locuri de parcare, etc
o sa fie o str de caca. O sa para iarisi anomalii cum sunt cele de pe str Closca, unde au INVENTAT parcari private in fata portilor, unde nu mai poti parca, dar nici circula pe trotuoare
Balajel e un aiurit, așa făcea si in Armătura, ca a fost șef de sectie, nu stia nimeni ce vrea ca nu avea o idee clară niciodată.Sub el Microproductie a început să meargă tot mai prost.