Consilierii locali zălăuani au aprobat în şedinţa de luni plafonul aferent obligaţiilor de plată restante faţă de bugetul local, datorate de persoanele fizice şi juridice, plafon necesar pentru ca numele acestora să poată fi publicate pe pagina de internet a Primăriei. Este vorba despre creanţele fiscale administrate de organul fiscal local. Listele cu debitorii, persoane fizice şi juridice, vor fi publicate pe site-ul municipalităţii şi vor cuprinde persoanele fizice cu datorii mai mari de 500 de lei şi persoanele juridice cu datorii mai mari de 1.000 de lei. La sfârşitul anului trecut restanţele la plata impozitelor şi taxelor locale înregistrate la Municipiul Zalău erau în cuantum de 25.369 mii lei din care,11.042 mii lei restanţe persoane fizice aferente unui număr de 11.032 cazuri şi 14.327 mii lei restanţe ale persoanelor juridice înregistrate în 896 de cazuri. Din analiza acestor sume, primăria a constatat faptul că numărul persoanelor fizice care înregistrează restanţe de peste 500 de lei la data de 31 decembrie 2015, este de 3.760 cazuri iar cel al persoanelor juridice cu debite mai mari de 1.000 de lei, este de 298 de cazuri. Lista va fi publicată trimestrial,până în ultima zi a primei luni din trimestrul următor celui de raportare şi cuprinde obligaţiile fiscale restante la sfârşitul trimestrului şi neachitate la data publicării listei.