Contribuabilii au la dispoziţie o linie telefonică pentru a beneficia de îndrumare şi asistenţă telefonică din partea angajaţilor Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF). Call-center-ul ANAF se poate apela la numărul unic de telefon 031 403 91 60, prin intermediul acestuia contribuabilii putând obţine informaţii generale în domeniul fiscal, precum şi informaţii cu privire la aspecte în domeniul tehnologiei informaţiei. “Apelând la acest număr de telefon, contribuabilii au posibilitatea selectării tipului de informaţii pe care le solicită, utilizând următoarele taste: 1 – pentru persoane fizice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică – destinată îndrumării şi asistenţei în domeniul fiscal; tasta 2 – persoane juridice – destinată îndrumării şi asistenţei în domeniul fiscal; tasta 3 – persoane fizice şi juridice – destinată asistenţei în domeniul tehnologiei informaţiei”, se menţionează într-un comunicat al ANAF. Dacă în urma convorbirii telefonice se constată că situaţia prezentată este una complexă sau dificilă, şi care nu poate fi rezolvată prin telefon, agenţii call-center pot îndruma contribuabilii către celelalte modalităţi de acordare a asistenţei: prin e-mail , având la dispoziţie un formular pe site-ul official al ANAF, în scris (prin poştă) sau direct la sediul organului fiscal. Există şi asistenţă pe segmental IT, acolo unde solicitanţii vor putea găsi răspuns sau rezolvare a unor probleme legate de erorile tehnice la completarea declaraţiilor, la depunerea declaraţiilor, erori la prezentarea certificatului în vederea autentificării pe site-ul agenţiei, erori la autentificarea în Spaţiul Privat Virtual (SPV), cele ce pot apărea la generarea cererilor şi descărcarea mesajelor primite în SPV ori la accesarea oricărei secţiuni a site-ului ANAF.