Distribuirea pachetelor cu alimente oferite de Uniunea Europeană începe de săptâmână viitoare. Anunţul a fost făcut miercuri, 10 decembrie, de către reprezentanţii Prefecturii Sălaj, în cadrul întâlnirii de lucru cu primarii din judeţ, ce s-a desfăşurat la sediul instituţiei. La intrarea în sala de şedinţă, reprezentanţii tuturor primăriilor au primit pe bază de semnătură listele cu beneficiarii cupoanelor distribuite prin Programul pentru ajutorarea persoanelor defavorizat. „Primăriile au un termen de cinci zile pentru întocmirea listelor suplimentare care vor cuprinde persoanele care nu au primit cupoane, dar care au dreptul să beneficieze de acest ajutor, pe bază de documente justificative. SC NEP COM SRL şi GEOCOR IMP-EXP SRL vor distribui pachetele începând de luni, 15 decembrie, în baza unui grafic stabilit cu fiecare primărie în parte”, au precizat reprezentanţii Instituţiei Prefectului.
Pachetele ce urmează să fie distribuite până la finele acestui an vor conţine următoarele alimente: şase kilograme de făină albă, şase kilograme de mălai, 800 grame paste făinoase, patru litri de ulei, patru kilograme de zahăr, opt conserve de carne de porc, şase conserve de carne de vită şi zece conserve de pate de ficat. Toate persoanele care au dreptul să primească aceste pachete în conformitate cu legislaţia în vigoare, şi care nu au primit cupoane, se pot adresa primăriei din localitatea de domiciliu pentru a fi înscrişi pe listele suplimentare, prezentând documente justificative.
De asemenea, în cadrul şedinţei de miercuri, subprefectul judeţului, Robert Szilagy, a prezentat câteva măsuri privind rectificarea bugetară pe anul 2014 pentru unităţile administrativ- teritoriale. Adminstraţia Judeţeană a Finanţelor Publice a transmis, în cursul zilei de miercuri, 10 decembrie, sumele alocate pentru fiecare unitate administrativ-teritorială, urmând ca până în 15 decembrie Consiliile Locale să adopte rectificarea bugetului, astfel încât până vineri, 19 decembrie, să fie virate sumele către toate categoriile beneficiare..
Cu privire la aplicarea legii 165 din 2013, directorul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (OCPI) Sălaj, Sergiu Panie, a precizat că în comunele în care s-au finalizat situaţiile centralizatoare şi au fost avizate de către OCPI se pot prelua documentaţiile pentru întocmirea şi eliberarea Titlurilor de Proprietate, sau, după caz, se pot valida sau invalida unele suprafeţe de teren în Comisiile Locale sau în Comisia Judeţeană. Totodată, vor fi virate în conturile UAT-urilor sumele pentru specialiştii care au efectuat inventarierea terenurilor.