Instituțiile și autoritățile publice vor avea la dispoziție de 90 de zile pentru a actualiza cu noi informații dosarele profesionale ale tuturor funcționarilor publici, prevede un proiect de hotărâre al Guvernului.
Instituțiile și autoritățile publice vor trebui să adune noi informații despre funcționari, printre care se numără:
- numărul persoanelor aflate în întreținere (copiii minori, persoanele îngrijite sau întreținute);
- activitatea desfășurată în cadrul altor persoane juridice de drept public sau privat;
- cererea de menținere în activitate pentru cei care îndeplinesc condițiile pentru ieșirea la pensie;
- actele administrative de sancționare disciplinară;
- avizul psihologic eliberat pe bază de evaluare psihologică (însă acesta va trebui inclus ulterior în dosarul profesional – în trei luni de când devine obligatoriu de obținut).
Proiectul de HG cuprinde și modelele de formulare care vor figura în dosarele profesionale ale funcționarilor publici. Cu precizarea că formularele vor trebui întocmite în format electronic sau, dacă nu se poate, în format tipărit. Acum lucrurile stau altfel – majoritatea trebuie făcute pe hârtie și, doar dacă se poate, electronic. În plus, este precizat că, dacă o autoritate sau instituție folosește semnătura electronică, aceasta va întocmi dosarele profesionale în format electronic.
M. S.
[…] Instituțiile și autoritățile publice vor avea la dispoziție de 90 de zile pentru a actualiza cu noi informații dosarele profesionale ale tuturor funcționarilor publici, prevede un proiect de hotărâre al Guvernului. Instituțiile și autoritățile publice vor trebui să adune noi informații despre funcționari, printre care se numără: numărul persoanelor aflate în întreținere (copiii minori, persoanele îngrijite sau întreținute); activitatea desfășurată în cadrul altor persoane juridice de drept public sau privat; cererea de menținere în activitate pentru cei care îndeplinesc condițiile pentru ieșirea la pensie; actele administrative de sancționare disciplinară; avizul… Citeste mai mult […]