Pentru a veni în sprijinul persoanelor cu drept de vot, care nu sunt în posesia unui act de identitate sau care au actul de identitate expirat, programul de lucru cu publicul la Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor şi la ghişeele Serviciului Evidenţa Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Zalău precum şi al celor din judeţ va fi extins şi în zilele de sâmbătă şi duminică. Direcţia Judeţeană şi Serviciile Publice comunitare din judeţ vor avea următorul program:
Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Sălaj, pentru coordonarea activităţilor desfăşurate de serviciile publice locale din judeţ: Joi 07,30 – 16,15; Vineri 07,30 – 16,00; Sâmbătă 08,00 – 16,00, Duminică 07,00 – 21,00. Cetăţenii din judeţ sunt aşteptaţi la serviciile publice locale: Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Şimleu Silvaniei va fi deschis populaţiei Joi, între 07,30 – 18,30; Vineri 07,30 – 13,30; Sâmbătă 08,00 – 16,00; Duminică 07,00 – 21,00; Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Jibou: Joi 08,00 – 16,30, Vineri 08,00 – 14,00, Sâmbătă 08,00 – 16,00; Duminică 07,00 – 21,00. Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Cehu Silvaniei: Joi 07,00 – 15,30, Vineri 07,00 – 14,00 Sâmbătă 08,00 – 16,00 Duminică 07,00 – 21,00. Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Hida: Joi 08,00 – 19,30, Vineri 08,00 – 17,30, Sâmbătă 08,00 – 16,00; Duminică 07,00 – 21,00. Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Ileanda: Joi – 08,00 – 18,00; Vineri 08,00 – 18,00; Sâmbătă 08,00 – 16,00; Duminică 07,00 – 21,00. Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Crasna; Joi 07,00 – 15,30; Vineri 07,00 – 15,30, Sâmbătă 08,00 – 16,00; Duminică 07,00 – 21,00. Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Sărmăşag: Joi 08,00 – 16,30, Vineri 08,00 – 14,00, Sâmbătă 08,00 – 16,00, Duminică 07,00 – 21,00.
Zalău: Serviciul Evidenţa Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului
Evidenţa populaţiei din municipiu va avea program pe tot parcursul acestui weekend. Sâmbătă, 10 decembrie- între orele 8 – 16 se preiau cererile şi se eliberează actele de identitate pentru persoanele care şi-au depus cererile până în data de 8 decembrie 2016, inclusiv; duminică, 11 decembrie – între orele 8 – 21, se preiau cereri și se eliberează actele de identitate pentru persoanele care şi-au depus cererile până în data de 10 decembrie 2016, inclusiv. Cererile depuse în 11 decembrie 2016, vor fi soluționate în aceeași zi, dar în limita posibilităților tehnice.
Documente necesare eliberării unui act de identitate
Cerere (de la ghişeu); certificat de naştere şi certificat de căsătorie (dacă e cazul), în original şi copie; hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă, în original şi copie (dacă e cazul); certificatul de deces al sotului /soţiei decedat/decedată (dacă e cazul); documentul cu care face dovada adresei de domiciliu, în original şi copie; în cazul în care locuinţa este proprietatea altei persoane, se va prezenta proprietarul locuinţei, care va avea asupra sa actul de identitate şi actul care atesta dreptul de proprietate; certificatul de naștere al copilului minor – dacă e cazul- (sub 14 ani), original și copie actul de identitate și cartea de alegător, în original; în cazul furtului actului de identitate, dovada de la poliţie din care să rezulte că s-a reclamat furtul; contravaloarea cărții de identitate(7 lei) și taxa de timbru (5 lei), achitată la ghişeele Serviciului Impozite şi Taxe. Cererile se primesc la ghișeu și se soluționează numai dacă solicitantul prezintă toate documentele necesare eliberării actului de identitate: Comunele din Județul Sălaj, arondate Serviciului Public Comunitar de Evidența Persoanelor, din cadrul Primăriei Municipiului Zalău, sunt următoarele: Agrij, Bocșa, Buciumi, Coșeiu, Creaca, Crișeni, Dobrin, Hereclean, Meseșenii de Jos, Mirșid, Românași, Șamșud și Treznea.