Consumatorii care vor să obțină informații legate de modul în care pot adresa o sesizare sau o reclamație în atenția Protecției Consumatorilor vor avea la dispoziție, începând din luna iunie, un număr de telefon care poate fi apelat gratuit din orice rețea națională. Astfel, din 7 iunie consumatorii vor putea să se informeze asupra modului în care pot face sesizări ori reclamații cu privire la produsele sau serviciile ce le sunt puse la dispoziție apelând noul număr al Telefonului Consumatorului 021/9414, linie telefonică cu apelare gratuită, din orice rețea națională.
Agenții economici vor fi obligați să afișeze numărul de telefon denumit Telefonul Consumatorului – 021/9414, adresa și numerele de telefon/fax și adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protecția consumatorilor și comisariatelor judetene pentru protecția consumatorilor, în a căror rază teritorială se află operatorul economic, precum și adresa site-ului Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor: www.anpc.gov.ro. Afișarea acestor informații, inclusiv a noului număr de telefon se va face în câmpul vizual al consumatorului, la loc vizibil, lângă casa de marcat ori lângă orarul de funcționare, în spațiul de comercializare sau, după caz, de prestare a serviciului.
Totuși, până pe 7 iunie, consumatorii mai pot apela actualul număr de telefon 021.9551, care însă este taxat la tarif normal.