Creșterea unei afaceri reprezintă un proces pe termen lung, capabil să asigure venituri pasive de îndată ce aceasta s-a dezvoltat destul de mult. În timp ce rețelele de socializare contribuie semnificativ la creșterea vânzărilor, advertorialele reușesc să identifice noi clienți, mulțumită faptului că ajung în zone diverse ale Internetului. Chiar dacă aceste informații par prea dificil de înțeles acum, în doar câteva momente vei descoperi toate detaliile necesare și răspunsurile la întrebările pe care le ai. Alături de aceste lucruri, vei înțelege și de ce advertorialele reprezintă cea mai eficientă metodă de promovare online.
- Ce sunt advertorialele?
Înainte de a prezenta detalii tehnice privind această metodă de promovare, este important să știm ce anume sunt advertorialele. Din punct de vedere conceptual, acestea sunt articole sau materiale scrise care scot în evidență o companie, prin produsele și serviciile pe care firma le pune la dispoziție. Cu toate acestea, tehnica utilizată este una relativ subtilă, întrucât este indicat ca advertorialul să se realizeze în jurul nișei în care business-ul își desfășoară activitatea. Astfel, cititorii vor fi mult mai interesați să descopere detalii și informații cu privire la acel sector de piață, aflând, în același timp, și de un nou business intrat pe piață.
- Care sunt avantajele unui advertorial?
Advertorialele sunt realizate de persoane specializate, cu experiență în redactarea de materiale promoționale. Poți solicita o oferta advertoriale și scăpa instant de problema redactării, cunoscând în prealabil care sunt avantajele de care te vei bucura apelând la acestea:
- Aducerea în atenția publicului a unui produs, unui serviciu sau a unei companii;
- Creșterea nivelului de încredere al posibililor clienți în produsele, serviciile sau companiile referențiate, prin menționarea acestora pe site-urile web cu reputație crescută;
- Oferirea de informații relevante, menționate pe site-urile web cu reputație crescută;
- Redirecționarea cititorilor către site-ul web oficial al companiei, direct de pe site-urile web cu reputație crescută;
- Un loc mult mai bun în rezultatele căutărilor pe Google;
- Un preț mult mai mic pentru promovare, în comparație cu alte mijloace de pe Internet (și nu numai).
- De ce trebuie să ții cont pentru a beneficia de un advertorial de succes?
Nu toate advertorialele conduc la același rezultat. De aceea, este imperios necesar ca și criteriile recomandate să fie respectate atât în timpul redactării, cât și în timpul postării efective a advertorialului. Unele dintre cele mai bune site-uri web pe care se pot referenția site-uri ale companiilor sunt cele de stiri online sau Presa de Azi. Cele două publicații de știri prezintă informații relevante și de actualitate cu privire la ultimele evenimente existente în țară și nu numai, din domenii precum economic, social, politic și extern.
În timp ce utilizatorii citesc ultimele noutăți, aceștia pot descoperi inclusiv produse și servicii anterior necunoscute pe care, dacă le urmează, vor ajunge chiar la site-ul web oficial. Din perspectiva unei afaceri, raportul cost-beneficiu este în favoarea business-ului, întrucât utilizatorii sunt cu atât mai mulți cu cât site-ul web pe care se referențiază dispune de un nivel ridicat de autoritate.
În decursul timpului, advertorialele vor rămâne un mijloc valid de promovare online. Spre deosebire de orice alt mijloc folosit în acest scop, acestea conferă rezultatul scontat, în măsura în care cerințele de redactare și de publicare nu au fost alterate în niciun fel – ci urmate într-un mod corect și viabil.