Pentru a veni în sprijinul cetățenilor care nu se află în posesia unui act de identitate valabil și care doresc să-și exprime intenția de vot la alegerile parlamentare din data de 6 decembrie 2020, Direcția Publică Comunitară de Evidenţă a Persoanelor Zalău va asigura programul de lucru cu publicul, în zilele de 5 și 6 decembrie. Astfel, sâmbătă, 5 decembrie, între orele 8-16 se vor prelua cereri pentru eliberarea actelor de identitate și eliberarea actelor de identitate, iar duminică, 6 decembrie, în intervalul orar 7-21 activitatea va consta numai eliberarea actelor de identitate. Persoanele care depun cererile până în data de 5 decembrie, inclusiv, vor putea ridica actele de identitate în data de 6 decembrie. Pentru exercitarea dreptului de vot, cetățenii români cu domiciliul în România, care au împlinit vârsta de 18 ani, trebuie să fie în posesia unui act de identitate constând în: carte de identitate, carte de identitate provizorie sau buletin de identitate, aflat în termen de valabilitate sau expirat după data 1 martie 2020.