Camera Deputaților a înființat în urmă cu un an departamentul de Social Media, unde a angajat 13 funcționari publici, plătiți pentru a sta pe Facebook ca să promoveze activitatea aleșilor. Parlamentarii cred că prin postările sporadice de pe rețeaua de socializare vor reuși să își repare imaginea în ochii cetățenilor. Ideea înfiinţării departamentului Social Media le-a venit deputaţilor după ce au tras concluzia că presa nu relatează știrile ”de bine” despre activitatea lor. Așa că și-au făcut o adevărată structură de comunicare online, unde nu mai puțin de 13 oameni sunt plătiți ca să posteze pe rețelele de socializare diverse informații despre activitatea aleșilor și să încarce pe YouTube diverse clipuri din timpul ședințelor. Pe YouTube, de exemplu, ultima postare datează din 23 aprilie, şi asta pentru că de atunci deputaţii nu au mai lucrat, fiind în campanie electorală.
Un alt exemplu despre modul în care se cheltuiește banul public, este legat de parlamentarii chiulangii, dar care primesc salariu. În cele trei săptămâni de campanie, câte au trecut până acum, deputaţii doar au dat impresia că muncesc. Ședinţa de plen a durat 23 de secunde, dar cei 150 de parlamentari prezenţi au încasat, pentru câteva secunde de stat în plen, cei o sută de lei reprezentând diurna.
Pentru România era mai bună o Mare Adunare Naţională, simplă şi eficientă, ca pe vremuri.
Oricum, deciziile importante pentru ţară le ia marele licurici !