Instituţia Prefectului Sălaj informează că cetățenii care au neclarități cu privire la valoarea facturilor la energie electrică sau gaze naturale se pot adresa furnizorului pentru discuții de clarificare. În cazul în care furnizorul nu oferă o explicație clară și ușor de înțeles a modului în care s-a calculat factura (mai ales dacă nu e bazată pe consumul real), consumatorul se poate adresa: Autorității Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei – ANRE – 021/9782 – Call-center ANRE (sau 0374554265) sau să depună o petiție la adresa https://spv.anre.ro/depune-petitie/ şi Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) – 021/9551 – Call-center. Potrivit informării Instituţiei Prefectului Sălaj, dacă în urma regularizării, consumatorul are de recuperat o sumă mai mare de 100 de lei, furnizorul este obligat să îi restituie suma în termen de cinci zile de la data emiterii facturii de regularizare. În cazul sumelor mai mici de 100 de lei, acestea se scad din următoarea factură. ANRE și ANPC continuă, în această perioadă, controalele la furnizorii de energie electrică și gaze naturale pentru a asigura consumatorilor emiterea de facturi corecte, transparente, clare și complete.
Cei care au votat pnl nu au dreptul să depună contestație, din cauza acestor cu furiți, suferim toți. Cine a votat cântăreți, nu are dreptul la contestație !
Corect 11.59! Ai mare, mare dreptate ! Subscriu și eu la comentariul tău cu specificația ca și cei care au votat usr +