Protagoniştii evenimentului matrimonial de duminică, despre care am scris în ediţia noastră de joi, ne-au vizitat la redacţie şi ne-au solicitat publicarea punctului lor de vedere legat de evenimentele de după nunta lor, evenimente cel puţin neplăcute şi care s-au lăsat cu probleme de sănătate în rândul invitaţilor şi internări la secţiile de boli infecţioase ale unităţilor sanitare din Zalău şi nu numai. Din informaţiile primite la redacţie rezultă că şi în cursul zilei de ieri, mai multe persoane dintre participanţii la această nuntă, s-au prezentat la spital în vederea internării, întrucât starea lor s-a agravat iar rezultatele tratamentelor urmate acasă nu au dat rezultate. Printre pacienţi se află copii şi femei gravide.
Mirii, S.S. şi S.D., doi tineri sălăjeni care muncesc în Marea Britanie, ne-au declarat, extrem de afectaţi, că sunt dezamăgiţi şi doresc ca acest eveniment, pe care îl consideră distrus din cauza neglijenţei şi iresponsabilităţii altora, să fie cunoscut şi de alte persoane care să evite măcar să treacă prin ceea ce trec ei. Tânăra proaspăt căsătorită ne-a declarat: „În urmă cu un an, am hotărât să ne căsătorim, iar prin faptul că am dorit ca noi să ne organizăm nunta am plecat în străinătate, unde am muncit din greu pentru a strânge bani în vederea organizării acestui eveniment. Am decis să încheiem un contract cu Hotel Transilvania din Zalău, iar la eveniment am avut ca invitaţi un număr de 236 de persoane, între care şi şase copii şi câteva femei însărcinate. Petrecerea s-a încheiat luni la ora 2 dimineaţa. În aceeaşi zi, au început să apară şi problemele de sănătate, pentru tot mai multe persoane care participaseră la evenimentul nostru. Doresc să specific faptul că noi nu am adus niciun aliment sau preparat, totul a fost pus la dispoziţie de restaurant, fapt pentru care noi am achitat suma de 40.000 lei, contravaloarea meniurilor. Totul a fost oferit de restaurantul amintit, conform prevederilor contractuale. Deşi evenimentul prilejuit de căsătoria noastră ar fi trebuit să fie cel mai fericit moment din viaţa noastră, eveniment pentru reuşita căruia amandoi am depus eforturi considerabile, în memoria noastră şi a tuturor invitaţilor va rămâne pe mai departe o dezamăgire totală. Suntem hotărâţi să recurgem la toate mijloacele legale pentru a recupera prejudiciul suferit, în măsura în care acest lucru este posibil, deoarece nunta noastră nu se mai poate repeta. Dorim să facem cunoscut acest lucru, atât pentru noi, cât mai ales pentru toate celelalte perechi de viitori miri cărora să nu li se întâmple acest lucru”, a încheiat tânăra mireasă.
Aşa cum am anunţat şi în ediţia de joi, acest incident s-a lăsat, potrivit reprezentanţilor Spitalului Judeţean Zalău, cu mai multe internări, oamenii care au venit pe rând la camera de gardă acuzând dureri acute abdominale, diaree, vărsături şi stări de ameţeală. Se pare că nu doar în Zalău oamenii au mers la spital, ci şi în alte localităţi, între care şi Cluj Napoca. Anchetele se desfăşoară în paralel de către Direcţia de Sănătate Publică, Direcţia Sanitar Veterinară, dar şi de o echipă de inspectori din cadrul Comisariatului Judeţean pentru protecţia Consumatorului Sălaj.
Deocamdată nu se cunosc date certe legate de cauzele producerii acestui eveniment regretabil, la fel cum nu se cunoaşte încă nici sursa care a condus la îmbolnăvirea nuntaşilor.
Restaurantul „Transilvania” din Zalău este cunoscut mai ales cuplurilor care doresc să-şi organizeze nunta acolo, ca un local deosebit, cu pretenţii, cu meniuri speciale, unde toate evenimentele s-au bucurat de succes.
Contactată pentru a ne oferi detalii sau a-şi spune punctul de vedere, conducerea hotelului ne-a declarat prin managerul unităţii, Alina Breje, că nu doreşte să facă nicio declaraţie şi nici să-şi spună punctul de vedere legat de acest incident până la finalizarea investigaţiilor făcute de organele competente. Până la urmă, un eveniment nefericit şi nedorit de niciuna din părţi, organizatori şi tinerii căsătoriţi, din care toată lumea trebuie să înveţe ceea ce trebuie învăţat, astfel încât acest gen de evenimente, cu final trist şi nedrept, să nu se mai repete. Rămâne de văzut care va fi rezultatul final al anchetelor, concluzii pe care, fireşte, le vom face cunoscute, pentru a şti cu exactitate cine se face direct răspunzător de faptul că aceşti tineri vor rămâne toată viaţa cu un gust amar, în locul unei amintiri frumoase despre ziua care ar fi trebuit să fie cea mai fericită din viaţa lor.
Când vor avea hîrtiile doveditoare, organizatorul contractant trebuie acționat în judecată, recuperat prejudiciul de 40.000 de lei și cerute daune morale consistente! Ca să se învețe minte, că profesioniști responsabili este evident că nu au fost!
firma este la un pas de faliment de mult timp, deci daca vrei sa nu mai faci o cheltuiala in plus, e bine sa-ti vezi de treaba si sa speri ca institutiile statului, alea multe, sa-si faca treaba si sa nu mai fie asemenea evenimente nedorite si la alte restaurant care se tin ca-s cmai de fite
cine sunt patronii acestui restaurant , stie cineva???? sa nu credeti ca vor pati ceva !!!!va faceti iluzii !!!!!!
Transilvania
si de ce nu-l inchideti? asteptati sa se mai intample o data si daca se poate sa fie mai multi spitalizati eventual atunci poate o sa luati ceva masuri, nu-i asa?
Controale si seriozitate. Se controleaza de-a-n boulea si se pleaca dupa zece minute cu p[licul! Patronii sa isi verifice furnizorii si sa nu mai accepte marfa de la toti care le bat pe la usi. Ca de aia ne bagati in spitale cu zecile!
asta de la 10:11 ori sufera de „liniute de unire”, ori a vrut sa desparta (partial) cuvantul respectiv in silabe…
Ar trebui blocati astia de „cotonogesc” limba romana pe unde o prind.
DSP SALAJ ar trebui sa faca contoale la unitatile din mediul rural unde se pregateste meniu pentru diferite evenimente si unde mizeria crunta e la ea acasa.ATENTIE LA BOCSA veniti sa vedeti in ce conditii se gateste, in ce conditii se transporta mancarea si mai ales sa vedeti gropa de suprafata unde se aduna resturile menajare. mirosul este insuportabil,in pubelele pentru : sticla- plastice-hartie,domnul patron arunca tote mizeriile ALIMENTARE care fermenteaza doua saptamani pana se ridica gunoiul. Patronul spune ca lui nu i se va intampla nimic si daca este reclamat -ne intrebam de ce oare?.
este vorba de salmonela
Cred ca asa cum spune si articolul, este prematur sa aruncam cu pietre si sa scoatem vinovati. Dupa analize se va sti clar ce a fost si a ce masuri se vor lua. Anchetele nu dureaza mult si nici analizele asa e ca e bine sa fie lasati oamenii sa si faca treaba. Dupa concluzii si verdict, vom vedea.