Perioada reducerilor cunoscută ca „Vinerea Neagră” este și cea în care au loc cele mai multe înșelăciuni în activitatea de comerț, mai ales în comerțul virtual. De nenumărate ori au fost semnalate cazuri în care comercianții au scumpit produsele cu 30 sau 40 la sută, iar apoi le-au ieftinit cu 20 la sută, reducerea fiind prezentată prin afișaje mari, vizibile, specifice perioadei „Vinerea Neagră”. Așa au ajuns ca mulți cumpărători să achiziționeze de fapt produse mai scumpe în această perioadă a reducerilor. Comisarii în protecția consumatorilor din Sălaj le recomandă cumpărătorilor să urmărească prețurile produselor vizate o perioadă mai îndelungată, pentru a vedea parcursul lor și eventualele oscilații mari.
[…] Perioada reducerilor cunoscută ca „Vinerea Neagră” este și cea în care au loc cele mai multe înșelăciuni în activitatea de comerț, mai ales în comerțul virtual. De nenumărate ori au fost semnalate cazuri în care comercianții au scumpit produsele cu 30 sau 40 la sută, iar apoi le-au ieftinit cu 20 la sută, reducerea fiind prezentată prin afișaje mari, vizibile, specifice perioadei „Vinerea Neagră”. Așa au ajuns ca mulți cumpărători să achiziționeze de fapt produse mai scumpe în această perioadă a reducerilor. Comisarii în protecția consumatorilor din Sălaj le recomandă… Citeste mai mult […]