SEVABLOOM: „Sub 1% dintre români sunt realmente interesaţi de o dietă sănătoasă”

Mai puţin de 1% dintre români sunt interesaţi în mod activ de o dietă şi un stil de viaţă sănătoase, arată cercetările de piaţă efectuate în iulie 2020 de Sevabloom, prima platformă de video e-learning în domeniile: parenting, gastronomie plant based şi dezvoltare personală.

Potrivit estimărilor Sevabloom, 50.000 de români cumpără produse bio sau sunt interesaţi de provenienţa şi modul de creştere sau preparare a produselor consumate, iar alţi 50.000 au o alimentaţie de tip vegan sau raw vegan. Scopul cercetării constă într-o mai bună înţelegere a nevoilor şi obiceiurilor alimentare, şi nu numai, ale românilor. Sevabloom a fost înfiinţată din dorinţa de a îndruma românii către o viaţă sănătoasă şi echilibrată şi este singura platformă locală, care integrează cursuri video 6K şi sfaturi dedicate exclusiv persoanelor fizice, din partea unor experţi în domenii ca nutriţie, gastronomie, psihologie şi psihologia copilului sau coaching şi training.

Platforma a fost înfiinţată în 2019, în urma unei investiţii de peste 300.000 euro, şi este primul instrument online care integrează aceste trei domenii şi se adresează în primul rând persoanelor fizice, nu companiilor. De asemenea, este şi unica platformă din România care oferă cursuri video celor interesaţi să gătească plant based. Reţetele prezentate pun accent pe preparate gătite acasă, gustoase şi sănătoase, sub semnătura lui Chef Ştefan Niţă, unul dintre cei mai apreciaţi Chefi, specializat în preparate vegetariene, vegane şi raw vegane.

Chef Ştefan Niţă, co-fondator şi mentor al Sevabloom.ro a punctat: „Sevabloom s-a născut în primul rând din dorinţa de a-i ajuta pe oamenii care îşi doresc să se dezvolte, să înveţe, să evolueze şi vor să facă singuri aceste lucruri, să fie autodidacţi, dar să beneficieze de ghidaj profesionist. De asemenea, vrem să aducem laolaltă oameni care au aceleaşi interese şi care vor să afle cum pot să îşi schimbe stilul de viaţă sau să şi-l îmbunătăţească. Mentorii Sevabloom oferă alternative, nu o soluţie unică. Cei care vor să introducă în alimentaţie mai multe preparate plant based, pentru că sunt mai uşoare sau la recomandarea medicului, sunt bineveniţi în comunitatea Sevabloom, la fel cum sunt şi cei care sunt exclusiv vegani sau raw vegani”.

Potrivit estimărilor reprezentanţilor Sevabloom, în 2019 s-au cheltuit circa 2,5 milioane euro pentru achiziţionarea de produse online dedicate dezvoltării personale, de la webinarii, la e-book-uri şi podcasturi. Pe segmentul de parenting, românii au investit un milion de euro pentru achiziţionarea aceluiaşi tip de instrumente.

Chef Ştefan Niţă a mai spus: „Am observat, de-a lungul ultimilor ani, că tot mai mulţi români au devenit interesaţi de mâncarea sănătoasă, de organizarea mai eficientă a vieţii şi de creşterea armonioasă a copiilor. Aceste domenii au o dinamică din ce în ce mai accelerată şi în ţările din vest. Din studiile pe care le-am făcut în ianuarie 2019, înainte de a demara proiectul Sevabloom, există mare cerere de conţinut avizat, clar şi simplu explicat, în mai multe arii legate de un stil de viaţă echilibrat, privită în mod holistic. Peste 60% dintre oamenii care au participat la cercetarea noastră au nominalizat dezvoltarea personală, parentingul şi alimentaţia cât mai sănătoasă ca fiind principalele teme care îi interesează. Chiar dacă lipsa de timp este o problemă, respondenţii au declarat că simt nevoia de ghidaj din partea unor experţi. Aşa s-a născut Sevabloom, o platformă prin care ne dorim să îi susţinem şi să îi ghidăm pe cei dornici să fie mai buni astăzi decât ieri, să trăiască mai sănătos şi să-şi găsească echilibrul”.

Interesul pentru hrana sănătoasă – cu 75% sub media UE

Ştefan Niţă a încheiat: „Sevabloom oferă primele 7 zile de abonament gratuit pentru ca cei interesaţi de dezvoltarea propriei persoane, de hrană curată, pregătită din plante şi seminţe, de metode de a îndruma şi a creşte copii echilibraţi să experimenteze plăcerea de a vedea mai mult şi mai amănunţit calitatea informaţiei pe care o punem la dispoziţia clienţilor. Înainte de toate, ne dorim să îi ajutăm pe toţi cei care vor să se informeze din cele mai bune surse. Suntem aici şi pentru că în prezent, un număr foarte scăzut de români acordă atenţie crescută alimentaţiei, fie că discutăm de o dietă cu produse de provenienţă non-animală sau de modul în care sunt produse ingredientele pe care le folosesc. Este vorba, din estimările noastre, doar de 100.000 de persoane, cu 75% sub media din Uniunea Europeană”.

Sevabloom beneficiază, în prezent, de contribuţia a trei mentori, profesionişti în domenii precum gastronomie plant based, coaching şi training sau psihologie, cu experienţă ce variază între 10 şi 20 de ani. Platforma conţine peste 500 de reţete şi sfaturi prezentate sub forma unor videouri cu o durată medie de 10 minute. Abonamentul standard este anual şi se ridică la 72 euro, dar toţi cei care se abonează până la finalul lui noiembrie 2020 beneficiază de o reducere de 50%.

Sursa: www.bursa.ro

One Thought to “SEVABLOOM: „Sub 1% dintre români sunt realmente interesaţi de o dietă sănătoasă””

  1. adi

    Bine,bine.Si porcu’?Traditia?

Leave a Comment