În scopul prevenirii răspândirii coronavirusului și evitarea îmbolnăvirii cu COVID 19, dar și pentru a asigura accesul bolnavilor la servicii medicale absolut necesare, Casa de Asigurări de Sănătate (CAS) Sălaj vine cu o serie de precizări. Astfel, bolnavii cu stomii și dispozitive de administrare a oxigenului nu vor mai solicita medicilor recomandare de eliberare a acestor dispozitive. În acest sens, CAS Sălaj va emite noi decizii în baza documentelor existente în baza de date proprii. ”Doar pentru bolnavii noi vor fi necesare documentele specifice și recomandarea din partea medicilor specialiști, care vor fi transmise prin poștă Casei sau doar în cazuri deosebite vor fi depuse fizic la intrarea în instituție într-un loc special amenajat. Se va lăsa și o adresă de contact, telefon. Deciziile vor fi transmise beneficiarilor prin poștă. Informații la numărul de telefon 0260/613242 interior 428, fax 0260/612614, respectiv mail: cereridm@cassalaj.ro”, precizează conducerea CAS Sălaj. De asemenea, tot în această perioadă se suspendă audiențele la sediul instituției, iar informațiile pot fi obținute la numărul de telefon 0260/613242, fax 0260612614 sau email: cas@cassalaj.ro
Publicul, sfătuit să dea dovadă de responsbilitate
Oficialii instituției roagă publicul să dea dovadă de responsbilitate în actualul context epidemiologic și să urmărească informațiile oficiale, inclusiv cele de pe siteul CAS Sălaj și CNAS. La nivelul furnizorilor de servicii medicale și afișare la sediul CAS Sălaj, există informații cu privire la măsurile de prevenție precum și modificarea unor aspecte legate de prescrierea medicamentelor, folosirea cardului de asigurări de sănătate, relația furnizor-CAS etc. Totodată, cetățenilor li se recomandă să se adreseze furnizorilor pentru obținerea unor servicii medicale doar în cazuri de strictă necesitate, tocmai pentru a nu veni în contact cu persoane suspecte de îmbolnăvire sau purtători de coronavirus, dar în primul rând pentru a nu aglomera spitalele și serviciile de urgență decât în situații de reală urgență.
Doamna directoare ar fi bine să lucreze 8 ore, la fel ca ceilalți angajați!