Conform planului, varianta ocolitoare a municipiului Zalău trebuia să fie gata deja zilele trecute, dar nu s-a întâmplat așa. Mai este de lucru. Potrivit Asociației Pro Infrastructură, la Zalău,constructorul chinez a ajuns, cu chiu cu vai, la doar 45 la sută stadiu fizic când el trebuia să fie la sută la sută. Contractul a fost parafat în 31 iulie 2020 și are ordin de începere emis în 25 septembrie 2020 cu șase luni de proiectare și 24 de execuție. „În acte, lucrările au început în 14 aprilie 2021, deci ar trebui să fie gata în trei săptămâni. Dar abia au ajuns la 45 la sută pe un ciot (dificil, e drept) cu o bandă pe sens de doar 5,53 kilometri. Fix acum un an, progresul în teren era de 20 la sută, mai scriu cei de la Pro Infrastructură. Cu o viteză de 20-25 la sută pe an, o să circulăm pe această secțiune a centurii cândva prin 2025… Tronsonul doi al șoselei de centură are o lungime de 5,5 kilometri şi asigură legătura între DN 1 F (Cluj Napoca – Zalău – Satu Mare) şi drumul judeţean 191. Potrivit fostului secretar de stat în Ministerul Transporturilor, sălăjeanul Horațiu Cosma, la cum arată situația în teren, sunt șanse majore ca zălăuanii să nu scape de traficul greu din oraș mai devreme de 2024. „Dar poate asta este exact ce coaliția PSD-PNL își propune: un aparent dezinteres pentru proiect, o <<încurajare>> tacită pentru constructor să lucreze la relanti și o întârziere artificială care să împingă marea inaugurare înainte de alegerile de anul viitor. Evident, singurii care pierd în această ecuație sunt cetățenii, care trebuie să suporte în continuare ambuteiajele, orele pierdute în trafic, poluarea și indiferența din partea guvernanților”, a încheiat Cosma.
Fotografie cu caracter ilustrativ
Povesti politice! De ce nu a rezolvat dl „secretar de stat” Horatiu Cosma aceasta problema?
Pentru ca a fost numit politic, faca cunostinte aplicate, temeinice pe domeniu?
alooo…. Dl „secretar de stat” Horatiu Cosma nu mai e secretar de stat din 2021. Acuma are Grindeanu alti secretari de stat mult mai capabili… se vede dupa cum decurg toate proiectele de infrastructura.
[…] Conform planului, varianta ocolitoare a municipiului Zalău trebuia să fie gata deja zilele trecute, dar nu s-a întâmplat așa. Mai este de lucru. Potrivit Asociației Pro Infrastructură, la Zalău,constructorul chinez, a ajuns, cu chiu cu vai, la doar 45 la sută stadiu fizic când el trebuia să fie la sută la sută. Contractul a fost parafat în 31 iulie 2020 și are ordin de începere emis în 25 septembrie 2020 cu șase luni de proiectare și 24 de execuție. „În acte, lucrările au început în 14 aprilie 2021, deci ar… Citeste mai mult […]