Începând cu data de 8 ianuarie, a început distribuirea cardurilor educaționale, iar în data de 26 ianuarie a început alimentarea acestora cu bani de către Ministerul Educației. Din păcate, în multe școli din județ banii nu au mai ajuns la elevi, cu toate că aceștia au intrat în posesia cardurilor. De vină se pare că sunt erorile produse la completarea datelor în aplicația SIIIR. Profesorul Vasile Bulgărean – inspector școlar general în cadrul Inspectoratului Școlar Județean Sălaj ne-a precizat că situația este una sensibilă, s-au identificat mai multe cauze care au stat la baza acestor erori. Pe de o parte, au fost unele greșeli produse de operatorii de la nivelul școlilor care au introdus datele elevilor în sistem, pe de altă parte părinții sunt cei care au completat greșit fișele respective. Totodată, în anumite cazuri nu s-a produs o concordanță între datele din fișele completate de părinții elevilor și cele existente la nivelul evidenței populației. Legat de modul în care evoluează lucrurile, inspectorul școlar general ne-a declarat că „în prezent avem multe carduri care nu au fost alimentate cu cei 500 de lei în școlile sălăjene. Se lucrează intens la corectarea datelor pe platforma SIIIR, chiar în această săptămână vom primi un nou lot de carduri de la Ministerul Educației, pe care noi le vom redistribui rapid la școlile unde au fost probleme. Situația va rezolva în cel mai scurt timp în județ, astfel că nu vor exista elevi care să nu primească banii”.
[…] Începând cu data de 8 ianuarie, a început distribuirea cardurilor educaționale, iar în data de 26 ianuarie a început alimentarea acestora cu bani de către Ministerul Educației. Din păcate, în multe școli din județ banii nu au mai ajuns la elevi, cu toate că aceștia au intrat în posesia cardurilor. De vină se pare că sunt erorile produse la completarea datelor în aplicația SIIIR. Profesorul Vasile Bulgărean – inspector școlar general în cadrul Inspectoratului Școlar Județean Sălaj ne-a precizat că situația este una sensibilă, s-au identificat mai multe cauze care… Citeste mai mult […]