Mii de elevi cu media generală peste 8 nu au trecut de evaluarea naţională

Din datele oferite recent de Ministerul Educației reiese faptul că mediile din şcoala generală nu reflectă cunoştinţele elevilor. Un număr de 14.500 de elevi, care au avut media generală peste 8 în clasele V-VIII, nu au trecut de evaluarea naţională. În acest context, se ridică problema legată de corectitudinea notării profesorilor la clasă. Ce anume notează profesorii de fapt?

În județul Sălaj, ponderea elevilor, cu medii mai mari de 8 în clasele V-VIII, care s-au înscris la evaluarea naţională şi nu au promovat examenul este de 9,4%. Cea mai mare pondere s-a înregistrat în Călărași, cu un procent de 14%. Un număr de 21 de judeţe au avut o pondere de peste 10%. În cinci judeţe şi în Capitală ponderea a fost de 6%, respectiv: Iaşi, Brăila, Cluj, Galaţi și Prahova. Per total, ponderea la nivel naţional a fost de 9%.

Diferenţa dintre sistemul de evaluare al profesorilor de-a lungul şcolii generale şi cerinţele de la examenele naţionale se observă și se reflectă direct în numărul elevilor, cu medii mari în clasele V-VIII, care nu au reuşit să treacă în acest an de Evaluarea Naţională.

2 Thoughts to “Mii de elevi cu media generală peste 8 nu au trecut de evaluarea naţională”

  1. […] Din datele oferite recent de Ministerul Educației reiese faptul că mediile din şcoala generală nu reflectă cunoştinţele elevilor. Un număr de 14.500 de elevi, care au avut media generală peste 8 în clasele V-VIII, nu au trecut de evaluarea naţională. În acest context, se ridică problema legată de corectitudinea notării profesorilor la clasă. Ce anume notează profesorii de fapt? În județul Sălaj, ponderea elevilor, cu medii mai mari de 8 în clasele V-VIII, care s-au înscris la evaluarea naţională şi nu au promovat examenul este de 9,4%. Cea mai mare… Citeste mai mult […]

  2. […] Din datele oferite recent de Ministerul Educației reiese faptul că mediile din şcoala generală nu reflectă cunoştinţele elevilor. Un număr de 14.500 de elevi, care au avut media generală peste 8 în clasele V-VIII, nu au trecut de evaluarea naţională. În acest context, se ridică problema legată de corectitudinea notării profesorilor la clasă. Ce anume notează profesorii de fapt? În județul Sălaj, ponderea elevilor, cu medii mai mari de 8 în clasele V-VIII, care s-au înscris la evaluarea naţională şi nu au promovat examenul este de 9,4%.  » Mai multe detalii […]

Leave a Comment