Cooperativa Agricolă „Cramele Crișana” a organizat la Pensiunea Fort Silvan din Camăr prezentarea propunerilor pentru simbolul brandului „Arome de Sălaj” din cadrul proiectului cu aceeași denumire. Obiectivul proiectului prezentat zilele trecute prevede crearea și dezvoltarea unui parteneriat, înființarea și dezvoltarea unui lanț scurt de aprovizionare între producătorii locali, procesatori și unități de alimentație publică în vedera marketingului mai multor produse: sucuri, dulcețuri, gemuri, compoturi etc, pentru promovarea și desfacerea acestora pe piața de proximitate, cea a municipiului Zalău, aflată pe o rază de 50 km de la locul de desfășurare a activității membrilor asociați.
Proiectul este finanțat de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării prin Agenția de Finanțare și Investiție Rurală, Măsura 16 (submăsura 16.4) – sprijin acordat pentru cooperarea orizontală și verticală între actorii din lanțul de aprovizionare din sectorul agricol. Cele șase propuneri pentru logo au fost întocmite de West Zebra SRL și au fost prezentate echipei prezente la discuții, atât în format digital, cât și în format fizic. În urma discuțiilor și a analizei efectuate, partenerii proiectului au votat logoul brandului „Arome de Sălaj”. Votul final a aparținut variantei cu numărul 5. Construcția grafică a acestui logo imită o pată de suc, cu o formă duplicată și rotită. Culorile utilizate simbolizează pământul bogat și fertil al Sălajului, ce oferă resursele ei naturale pentru produse autentice, iar fonturile utilizate, îndrăznețe și modern, subliniază angajamentul brandului „Arome de Sălaj”. Tot în cadrul întâlnirii de zilele trecute au fost prezentate și primele concepte de etichete pe diferite suporturi. În încheiere au avut loc discuții privind pașii de urmat în dezvoltarea acestui proiect promițător.
Treabă bună
Treabă bună
Ideal ar fi să fie într-un loc aparte în magazine, evidențiate frumos etc. Dacă mai are și raport calitate preț bun, succesul e garantat
Susțin așa ceva