Două noi trosoane din Autostrada Translvania, 12,3 km între Zimbor și Poarta Sălajului și 13,5 km între Nușfalău și Suplacu de Barcău, au fost scoase la licitație de către Compania de Drumuri. Cele două tronsoane au o valoare estimată de circa 239 de milioane de euro și o perioada de implementare de minim doi ani. Pe lângă acestea, sunt așteptate la licitație alte două trosoane lungi de circa 30 de km care ar ruma să pornească chiar de la autostrada Gilău – Nădășelu, deschisă oficial traficului în 2018.
- Proiectare si executie Autostrada Brasov – Targu Mures – Cluj – Oradea Sectiunea 3B: Mihaiesti – Suplacu de Barcau, Subsectiunea 3B2: Zimbor – Poarta Salajului (km 13+260 – km 25+500).
- Lungime: 12,24 km
- Valoare estimată: 730.509.125 RON (circa 155 mil. euro)
- Termen depunere oferte: 20.05.2019
- Durata contractului: 96 luni, „12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor”
Traseul Subsecțiunii 3B2 începe după intersecția autostrăzii cu DN 1G, km 13+260 [Huedin – Zimbor – Tihau (DN 1G)], unde a fost prevăzut un nod rutier, apoi traseul autostrăzii se înscrie între dealurile Fânețelor și Lupului, în lungul Văii Capusu, intersectează DC 56 în Valea Glodului, între localitățile Bercea și Santa Maria, îndreptandu-se către nord până la intersecția cu DJ 108A (Românești – Agrij), la vest de localitatea Poarta Sălajului.
Durata contractului este de 96 luni și cuprinde: 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a lucrărilor.
- Proiectare si executie Autostrada Brasov – Targu Mures – Cluj – Oradea, Sectiunea 3B: Mihaiesti – Suplacu de Barcau, Subsectiunea 3B5: Nusfalau – Suplacu de Barcau (km 66+500 – km 80+054.044)”.
- Lungime: 13,554 km
- Valoare estimată: 395.719.629,05 RON (circa 84 mil. euro)
- Termen depunere oferte: 21.05.2019
- Durata contractului este de 84 luni și cuprinde: 6 luni perioada de proiectare, 18 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a lucrărilor
Traseul Subsecțiunii 3B5 începe la km 66+500. La km 67+740, unde autostrada intersecteazaă DN1H (Aleșd – Nușfalău – Șimleul Silvaniei – Jibou – Rastoci) deviat, a fost prevăzut nodul rutier Nușfalău. Începând cu km 70+000 și până la sfârșitul secțiunii 3B (km 80+054), traseul autostrăzii se desfășoară într-o zonă plată, paralel cu calea ferata 413 (Șimleul Silvaniei – Săcuieni Bihor) și DN 19B (Săcuieni – Marghita – Nușfalău) până la intersecția cu DC 93 (Marca – Port).
Ambele contracte vor fi atribuite la licitație după cel mai bun raport calitate – preț, în care componenta financiară va conta în proporție de 45%, perioada de garanție peste minimul de 60 de luni va conta 15%, iar experiența și componenta echipei constructorului va conta în proporție de 40%.
Am 47 de ani dar sincer nu stiu daca o sa fie gata inainte sa ies la pensie. Doar traim in Romania!
Gigantica investitie .
Au publicat si Nadasel – Zimbor , 300 de milioane de euro .
Cele trei segmente valoreaza 300 + 150 +84 = 434 milioane de euro , o jumatate de miliard de euro sau 750 milioane de dolari ! Doar dealul abrupt de la Topa Mica si padurea de la Sutor , plus valea lipita de DN si dealurile alunecoase spre Zimbor – e un santier f.f. greu !
Canalul Dunare Marea Neagra , care a insangerat Tara , a costat doua miliarde de dolari ( cursul anilor 1980 ) .
Ca sa realizati imensitatea investitiei .
Toti cretinii zbiara ” vrem autostrazi ” fara sa-si puna intrebarea – ” cine finanteaza ? ” .
Padon , 534 de milioane de euro !
Doua loturi care nu au legaturi cu vreo autostrada existenta deja ! Nici la est , nici la vest. Nici spre Cluj, nici spre Bihor ! Doua segmente alese aiurea.
:14-48 – inexact si mincinos .
Suplacu de Barcau – Nusfalau , cum ii spune si numele , se leaga la Vest de sectorul Bors – Suplacu de Barcau , licitat de un an .
Iar Poarta Salajului Zimbor se leaga de Nadasel Zimbor , plecat de la autostrada de la Nadasel , scos si el azi la concurs .
Numai ca cretinii vor esecul unor mari investitii , doar din cauza ca vin de la altii …
Ce mare brânză? N-ați mai văzut licitații şi autostraźi nu?
534 milioane de euro , terenul descris – pe care id…ul de la15:06 il cunoaste , sigur – da , adevarat ” ce mare branza ” – o autostrada se construieste ca un chiosc de ziare in anii 1990 , nu stiati ?
asta de la 15.17 esti dus cu pluta