Ministrul Mediului, „alde-ista” Graţiela Gavrilescu, a ieșit din anonimat, în urmă cu două săptămâni, cu o declarație scuipată practic în spațiul public, moment urmat de o panică aproape generalizată în rândul votanților. Ministreasa, practic, s-a referit la autovehiculele cu un grad de poluare ridicat, anunțând astfel o adevărată revoluţie fiscală, nemaintâlnită nicăieri pe glob: taxă care, de fapt, nu e taxă sau impozit, ci “o metodă”. “Cu siguranţă, nu va fi o taxă sau un impozit. Va fi o metodă prin care dorim foarte mult ca toate autovehiculele care circulă pe drumurile patriei şi care poluează, care au o normă inferioară de poluare Euro 2, 3 sau 4, să fie taxate în funcţie de emisiile pe care le dau”, a declarat, din puțul gândirii, Graţiela Gavrilescu.
Ei bine, doamna respectivă a aruncat deja “buzduganul”, să știe tot poporul, că foarte curând va fi introdusă “o metodă” de taxare a maşinilor poluante. Cu alte cuvinte, evident că este vorba de o nouă taxă, oricât ar încerca unii să evite cuvântul şi oricât ar vrea ei să ocololească niște termeni (cel mai probabil, Grațiela Gavrilescu a fost sfătuită să fie atentă la termenii pe care-i folosește în declarații, știindu-se că românul este mai sensibil la înjurături, decât a pumnii primiți în meclă). Astfel, aflăm din gura grațioasă de ministru că, subit, PSD devine interesat faţă de mediul poluat de rablele aduse cu sutele de mii doar în acest an din Europa. Măi, să fie! O grijă cu atât mai interesantă cu cât fix PSD, prin vrerea liderului Liviu Dragnea, a hotărât cu emfază, la începutul acestui an, imediat cum a preluat Puterea, să elimine timbrul de mediu pentru autovehicule, dând liber samsarilor să se umple de bani neimpozitaţi şi să umple ţara de rable poluante. Acum, același lider ipocrit, își sacrifică un ofițer din coaliția guvernamentală, ca să remedieze cât de cât situația.
Ce să mai vorbim despre competența doamnei ministru, care a vorbit despre taxarea autovehiculelor cu norme de poluare Euro 2, 3 şi 4, însă le-a cam uitat pe cele cu Euro 1 sau non-Euro. De parcă astea nu ar mai trebui taxate. Iar dacă lucrurile ar sta așa, ar fi o aberație maximă, în condițiile în care ar taxa doar mașinile vechi de opt ani, iar pe cele de 20 de ani, nu. De fapt, ce să ne mai mirăm!? PSD nu a făcut altceva decât să lase mii de români să își cumpere mașini, cu bani din economiile făcute o viață, în ideea că nu vor fi taxați, ca apoi să le bage pe gât din nou o taxă. Luați, de vă serviți! Inteligentă startegie pentru a putea acoperi gaura la buget, lăsată de creșterile salariale – “o metodă” marca PSD. Nu-i așa?
sa sa o bage odata ! sa ia bani de pe fraieri ! au luat teapa cand au cumparat masiniel, sa mai ia odata teapa dupa ce platesc impozite si taxe !
sa fie interzise sa mai intre in orase mainile non-euro si cele euro 1 si 2 !
iar la toate masinile, sa se mareasca exponential impozitul in functie de calsa de poluare !
la o masina de 2000 , euro 6 impozit 500 ron, la euro 5 sa fie dublu 1.000 ron, iar la euro 4 sa fie tot dublu 2000 ron, iar la euro 3 sa fie iarasi dublat impozitul 4000 ron si asa mai departe, la euro 2 sa fie 8000 ron.
cine are capacitate cilindrica mare sa plateasca, iar cine si mai polueaza sa plateasca mult mai mult.
sa fie introduce iarasi acele impozite suplimentare la cai care au mai multe masini pe aceasi famile, pe nr de membri, gasesc politicienii o formula de calcul-
in Zalau, peste 10 % din populatie traieste de pe urma traficului de masini ! nu e bloc in care o familei sa nu aiba un „samsara” si nu e parcare in tot orasul sa nu fie cel putin 1-2-3 masini scose la vandut !
tot otasul e plin de masini cu anunturi de vanzare, de carosate, de platform auto, de service neautorizate, de tinicgigerii si vopsitorii auto in toate spatiile unde se pot desfasura cat de cat aceste activitati.
sa luam exemplu, fost VINALCOL !! unde sunt pste 100 de „firme” de „samsara” care toata ziua mesteresc si repara si festesc masinile aduse de dincolo. toate rablele sunt date cu o spoiala si scoase apoi la vandut ! doar prosti mai cumpara masini aduse de zalauani ! se aduc cele mai proaste si ieftine masini si sunt vandute ulterior ca si masini bune si SIGURE ! nu doar poluarea este o problema, ci SIGURANTA in traffic, atat pentru cei din masina cat si pentru ceilalti participant la trafic