Șoseaua de centură a Zalăului, tronsonul doi, poate cea mai mare problemă a zălăuanilor în ceea ce privește infrastructura rutieră, a reprezentat punctul principal al conferinței de presă organizată joi, la sediu Instituției Prefectului Sălaj. La această conferință au participat secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Călin Forț, și prefectul județului, Florin Florian. După cum se știe, varianta ocolitoare a municipiului este, în continuare, executată doar pe jumătate, iar problemele pe care autoritățile le-au întâmpinat de-a lungul anilor au fost nenumărate, multe dintre ele ținând și de o implicare deficitară, de discuții pe marginea poligonului Armatei și problemele ridicate de retrocedările de terenuri.
Călin Forț a adus, joi, primele vești concrete în ceea ce privește stadiul în care se găsește acest proiect important. Acesta a anunțat că proiectul variantei de ocolire a Zalăului a intrat zilele acestea spre aprobare în cadrul Consiliul tehnico–economic (CTE) al Companiei Naționale pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere (CNAIR). După primirea acestui aviz al CTE, care nu va reprezenta o problemă, după spusele secretarului de stat, se așteaptă primirea studiului geodezic din partea executantului din Cluj, pentru întocmirea căruia a fost stabilit un termen de 14 zile după primirea acestui aviz din partea CTE (termen care curge, așadar, începând din 1 Decembrie). Călin Forț a spus că acești pași reprezintă primele acțiuni concrete din ultima perioadă în ceea ce privește acest proiect important pentru zălăuani.
După jumătatea lunii decembrie, proiectul va intra în Consiliul tehnico–economic (CTE) din cadrul Ministerului Transporturilor. „Vă pot spune că acest proiect a intrat pe un făgaș firesc și că se depun eforturi pentru ca el să poată intra în linie dreaptă, astfel încât peste aproximativ patru luni să putem cunoaște, în urma licitației, numele constructorului. Prin urmare, aceste aprobări nu ar mai trebui să ridice nicio problemă, cu atât mai mult cu cât Călin Forț este și președintele CTE din Ministerul Transporturilor (CTE-MT). Pasul următor, după avizarea în CTE-MT, CNAIR va putea, în aceste condiții, ca în luna ianuarie a anului viitor să pună acest proiect pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP.
“Sunt termene pe care le-am primit astăzi (joi, n. red) și vă asigur că voi depune toate eforturile, în continuare, ca acestea să fie respectate și să nu mai existe amânări nejustificate”, a adăugat Călin Forț.
Pe de altă parte, prefectul Florin Florian a subliniat faptul că s-a reușit, mai ales prin eforturile depuse de către cei din cadrul Primăriei Zalău, să fie păstrat și poligonul acolo unde este acum și că toate aceste informații concrete, primite de la Ministerul Transporturilor, înseamnă că în primăvara anului viitor vom avea deja stabilit un constructor pentru șoseaua de centură.
dar unde sunt fratii SABOU??? cica ei au fost cei care au facut primun tronson! sau nu? unde au disparut ei, frati Sabou? unde ua disparut si firmele lor, puii de firme, cele care au accesat si LUAT fonduri europene , dupa care au disparut in ceata, cu tot cu bani si utilaje !!!
unde esti tu DNA, cand e nevoie de tine? ai primit totul pe tava si ai ingropat tot intr-un fund de sertar
Nu va mai crede nimeni pana nu vedem utilajele la lucru.Este ciudat ca s-a pierdut vro 10 ani pentru mutarea poligonului care pana la urma ramane pe loc.
ce este o normalitate la noi, la alti este ciudat.
unguri fac autostrazi cu piatra si nisip din Romnaia si le fac mai bune, mai ieftine si mai IUTE de 100 de ori decat noi
FELICITARI pentru d-l CALIN FORT secretar de stat si pentru seful cancelariei d-l CRISAN VALERIU oameni verticali si responsabili , SALAJENI de-ai nostrii care au prioritizat nevoile salajenilor . Ma bucur de colaborarea intre D-l PREFECT FLORIN FLORIAN si D_L primar IONEL CIUNT pentru ca din colaborare pentru un scop comun a fost posibil inceperea tronsonului 2. FELICITARI TUTUROR> Multumesc.
Exista o mafie de nedescris,tot romanul este hot,hotia este in sangele si mentalitatea romanului.
ma lingaule de pesedist mic ca un firicel de praf, ce sa faca astia doi fort si cu ciunt un caca mare salajul e un fel de burundi mai rau ca si teleorman