Un angajat LIDL vorbeşte despre presupuse nereguli din magazin

Un angajat al supermarketului Lidl din Zalău trage un semnal de alarmă superiorilor săi, într-o postare făcută pe pagina de socializare a companiei, cu privire la faptul că produsele de panificaţie nevândute la finalul zilei sunt comercializate în ziua următoare. „Aşa îşi respectă clienţii mai nou Lidl 151 (unitatea din Zalău – n. red.). Produsele de panificaţie care expiră seara la brutărie se pun în frigiderul de lactate, se acoperă cu saci de gunoi care le mentine proaspete, apoi se vând iar, în special dimineaţa, elevilor de la şcolile din apropiere, în loc să fie distruse cum prevede legea, punând în pericol sănătatea consumatorilor întrucat ele conţin şi produse de origine animală. Toate astea pentru a reduce pierderile. Lucru care se întâmplă de aproximativ un an”, a scris Matei Alexandru Popa pe pagina de Facebook Lidl România.
În răspunsul primit, reprezentanţii companiei îşi cer scuze pentru „această situaţie neplăcută”, după care completează: „Te asigurăm că am transmis mai departe către colegii responsabili sesizarea ta pentru a putea investiga și lua măsurile necesare. O zi frumoasă!”
Reclamaţiile lucrătorului nu se opresc, însă, aici, el făcând referire şi la o serie de nereguli pe care, susţine el, le-ar săvârşi managerul unităţii.
Am contactat conducerea Lidl România pentru a ne oferi un punct de vedere cu privire la această situaţie, însă până la închiderea ediţie nu ne-a parvenit vreun răspuns.
În schimb, Dorel Fechete, şeful Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Sălaj, ne-a explicat că produsele de panificaţie coapte în cuptoarele supermarketurilor au o valabilitate de până în 48 de ore, dacă ne referim la variantele simple, şi cel mult 24 de ore, în cazul celor cu ingrediente de origine animală (mezeluri, brânzeturi, ouă). Toate trebuie păstrate la temperaturi cuprinse între 4 şi 8 grade.

31 Thoughts to “Un angajat LIDL vorbeşte despre presupuse nereguli din magazin”

  1. Anonim

    Asta-i fostu sef de magazin. Oare de ce nu a zis mai repede???

  2. Anonim

    Nu este nimic adevărat Matei din tot acest scandal pt.că tu ți-ai scris demisia şi toate aceste nereguli,ar fi trebuit sa le comunici cand erai angajat in aceasta firma!

    1. Adrian

      Faptul ca spune acum si dovedeste înseamnă ca nu e adevărat? De parca n am sti pe pielea noastră cum sunt chiflele acelea odioase, reincalzite a doua zi. Pentru ce le acoperiti noaptea cu saci menajeri, nu ca sa le revindeti a doua zi? Noi suntem vinovati, ca le cumpăram. Toate congelaturile si mizeriile.

  3. Anonim

    Poate ar fi bine să vă documentații mai bine inainte de a publica un articol.Semnatarul acestor ,denunțuri” a avut probleme si cu vechea conducere ,fiind nevoit si atunci să renunte la job. Or fi fost la fel de hoti si tirani si ăia? Sau poate omul are o altă problemă?

  4. Anonim

    E plina tara de anonimi. Nu înțeleg de ce nu raman în anonimat toată viața.

  5. Anonim

    Dar cand se cocea paine la tara pentru o saptamana si nici frigidere nu erau atunci cum se descurcau oamenii , cum de au scapat cu viata bietii nostri parinti,bunici! Ajungem in epoca consumismului desavarsit cand nu ne mai intereseaza calitatea produsului ci doar termenul de valabilitate. Se rasucesc strabunii in pamant de atata risipa!

  6. Anonim

    Umbla vorba prin Zalau ca domnisoru’ Popa Alexandru Matei nu ar fi zdravan la „mansarda”, cica ar avea un dosar la psihiatrie. Cand spun mansarda domnisoara gazetar ma refer la cap. Ia vezi…e adevarat ? Sau mai bine asteptam…poate mai arunca cu rahat si mai scriem un articol „senzational”.

    1. Anonim

      Ai face bine sa – ti retragi cuvintele astea urate care dau dovada ce fel de persoana sunteti !!!! Foarte urat din partea voastra sa judecati un om doar din auzite sau ca asa incercati sa fiti nevinovati ! Repet nu este necesar sa aruncati cu astfel de cuvinte urate la adresa unui om care incearca sa fie corect !!!!

      1. Anonim

        Ce inseamna sa fi corect ? Detaliati va rog…Se stie ca acest domn a fost un fel de sef si ca era responsabil cu bunul mers al magazinului in functie de schimbul pe care lucra. TOTUL este o inscenare, putea foarte bine sa puna un sobolan in „chifle” si apoi sa faca poze. Cine il verifica pe schimbul lui, daca el era principalul raspunzator ??? Vedeti …totul este „cusut cu ata alba”, numai o persoana bolnava ( verificati va rog dosarul de la psihiatrie ) putea sa insceneze asa ceva. Doamna/domnisoara gazetar „cusut cu ata alba” semnifica ca e cam batator la ochi. Daca as fi in locul Lidl l-as da in judecata pentru daune. Cine e CORECT acum ????

  7. Anonim

    Doamna/domnisoara Andreea Vilcovschi ati scris in titlul articolului „un angajat Lidl” este ….daca erati informata mai bine, „UN FOST ANGAJAT LIDL” de unde practic vine si frustrarea domnului. Nu mai conteaza oricum, daca stati treaza mai mult azi poate mai scrieti un articol si maine, baiatului ii vine inspiratia de obicei noaptea dupa ora 23.00.

  8. Anonim

    Acest dement nu stie ce sa faca de când si-a dat demisia Seara,mai nou după ora 23 noaptea sta si desființează „fostul loc de munca”…Sa ii fie rusine !!! Cine oare o sa il mai angajeze ,cand el in loc sa isi lase loc de „buna ziua ” critica si arunca vorbe urâte despre magazin si despre menegerul magazinului ! Merg în Lidl foarte des cunosc aproape tot personalul , dar niciodata nu am vazut sau am auzit asa ceva ! Si daca au fost …El de ce nu a luat nici-o masura cand inca lucra acolo , a permis asa ceva l! Sa ii fie rusine!!!! Iar pentru cei de la ziar…ar fi bine sa va documentati despre aceasta persoana si despre cea ce vorbeste mai apoi sa aruncati cu” bombele”!

  9. Anonim

    Sa ii fie rusine !!!! Nu pot sa cred ca inca mai exista asa oameni ! Ce minte diabolică! Mănânc de la patiserie zilnic ,dar nici vorba sa imi fie rău! Iubesc magazinul Lidl!

  10. Bebe

    Asa fac asta e adevarul asi permit cat sunt in romania sa faca bani de pe prosti si nu sunt la primul eveniment ce e rau caci garda de meduu ai acoprera la fiecare fapta

  11. Raul

    sunt convins ca daca asta ar fi politica companiei la nivel national atunci nu ar mai avea succes la vanzarea produsele de patiserie.cred ca cei care au facut aceasta mizerie au vrut mai degraba sa ascunda incompetenta lor de a lucru in mod organizat si au vrut sa ascunda pierderile generate la acele produse care au fost preparate in mod excesiv fara a tine cont de vanzarile preconizate.cine a facut aceste declaratii face parte/a facut parte in aceasta echipa si este vinovat pt cele intamplate.

  12. Alfaman

    Daca e adevarat ce spune fostul angajat inseamna ca si el e la fel de vinovat fiindca a fost partas la nereguli cat timp a lucrat acolo.

  13. anonim

    Daca Lidl are angajati cu probleme, inseamna ca este o problema in firma cum a condus un colectiv sau cum a avut adeverinta ca este apt de munca , la Lidl nu se fac controale medicale? sau a inebunit pe parcurs ? atunci ar trebui sa ceara daune . Probabil tot asa mai sunt si alti nebuni acolo.
    Toti care au plecat din firma sunt nebuni ? , dupa cum am citit mai multi dintre fostii angajati au avut probleme cu sefa de acolo.
    Asa este cand cineva vorbeste adevarul este nebun.
    Din cate am citit a vorbit si cand era angajat asta fiind motivul pentru care i sa cerut demisia.

  14. anabela

    Sunt clienta in Lidl si eu am asistat la o iesire a sefei Balajel Anamaria cand striga ca o isterica la personal , plus ca am fost si jignita odata la raionul de legume cand imi alegeam produsele , iar acea sefa a strigat spunand ca asa fac si acasa le intorc toate , facandu-ma nerusinata!
    Are probleme psihice cred, poate astea sunt conitiile de munca , mereu ii vad pe toti scripati , sau de la sefa lor lii se transmite.Inainte sa se schimbe conducerea nu vedeai asa ceva.

  15. RUS POPOVICI

    Cand vorbeste cineva de obicei este facut nebun , multe probleme sunt cu angajatii din Lidl asta este unul care a avut curajul sa vorbeasca insa am citit ca sunt mai multe nereguli nu doar acestea , accidente de munca neanuntate, demisi neinregistrate , angajatii cumpara consumabile din bani lor fara a lii se deconta. Acea sefa este problema nu acel baiat care a vorbit.

  16. liviu

    Acea sefa Balajel Anamaria are reclamatii si de la mai multi clienti chiar si pe pagina LIDL, dansa cred ca scrie ca anonim facandu-si fostul angajat cu probleme, altfel nu inteleg de ce atata secret in asi arata identitatea. Oricum se poate afla de pe ce calculator sa scris iar acel baiat poate da in judecata pe cel care la facut cu probleme , indiferent daca are sau nu.

  17. Birou avocatura

    Intotdeauna lupul isi apara pielea, cand iese adevarul la iveala cel ce vorbeste este problema. Cam multi anagajati nemultumiti aici la noi in oras. Oare de ce?

  18. Ancuta Hidan

    Sa stiti ca chiar daca o persoana are un diagnostic este problema dansului iar a face public diagnosticul unei persoane se pedepseste conform legii in vigoare. Plus ca o persoana cu probleme nu are cum sa ajunga sa munceasca in gestiune sau conducere. Acea persoana care face afirmatii la fostul angajat nu este destul de informata despre medicina muncii. Cred ca este cineva care are interese .

  19. client

    Si eu am cumparat acum vreo 3 luni prouse niste covrigi in care era sa imi rup dinti sau sa imi sparg capul , sunt convins ca este adevarat pe pielea mea.

  20. cadar ioan

    Cei sefa de la LIDL ? iti e frica ca te desființează fostii angajati , eu spus sa iti dai si tu demisia ,se pare ca tu esti problema acolo nu cei care pleaca. Am fost la voi recent erau randuri la case pana in spate iar lumea injura la rand , gunoaie peste tot si cuti aruncate asa va faceti treaba de sefa? 25 minute am stat la rand 30 persoane la 2 case , RUSINE

  21. Rares Tiberiu

    CLIENT , Si restul angajati de ce au plecat ? Toti au probleme si sefa Balajel este normala? Nu prea as crede? Se schimba personalul in ultimul timp foarte des asta inseamna ca este o problema de conducere ,aproape toti au plecat sau au fost fortati de aceasta sefa sa plece, pana si sefii sau schimbat toti sunt incepatori lucrurile sunt din ce in ce mai rau am gasit si carne expirata la raft .

  22. ANONIM

    RUSINE , Balajel Anamaria asa ai facut si la fostul loc de munca , nu stiu cum a ales asa companie mare sa te puna sa conduci niste oameni cand nu ai fost nici in trecut in stare. Asa iti respecti clienti si subalternii?

  23. Cristian

    Daca a plecat acel angajat o data si a fost un angajat problema de ce la-ti angajat inapoi? Nu are nici un sens ce comentati. Eu am inteles ca a fost fortat sa isi dea demisia la fel ca alti angajati chiar dupa a inceput sa spuna renegulile care se fac de sefa de acolo. Ar trebui sa se uneasca toti sa reclame la ITM si sa dea in judecata conducerea sa ceara daune . Nu are nimeni dreptul sa iti ceara demisia !
    Nu renuntati !

  24. Albu Raluca

    Popa Matei este un baiat foarte cumsecade si corect ,a lucrat si la noi este foarte harnic, nu am avut probleme nicioata cu el .Chiar ne-a parut rau cand a plecat din tara , si mereu l-am chemat inapoi . Are experienta in domeniu , sigur este o problema acolo la voi.Sunt prea multi care spun asta din care fostiI angajati si nu cred ca cineva ar spune ceva daca nu ar fii adevarat,. Iar acum vreti sai faceti sa renunte aducandule vorbe jignitoare , asta sar putea sa va coste daca nu puteti dovedi, , el nu renunta pana nu iese adevarul la iveala.Eu as fii bucuroasa sa se intoarca la mine, merita un loc mai bun.

  25. anonim

    Umbla vorba prin Zalau ca domnisorara BALAJEL ANAMARIA nu ar fi zdravana la “mansarda”, cica ar avea un dosar la psihiatrie. Cand spun mansarda ma refer la cap. Ia vezi…e adevarat ? Sau mai bine asteptam…poate mai face ceva de cand se crede mai presus de lege.Mai grav este ca nici nu ia tratament sa isi revina.

  26. Anca P

    va rog sa imi dati o adresa unde pot face o reclamatie scrisa ,eventual la conducere pt un magazin Lidl din tara.Nu doresc sa o las pe o foaie in magazin pt ca nu o inregistreaza si cred ca aceste reclamații sunt primite și aruncate la gunoi, mai ales ca nu se vad a fi urmări pozitive.

  27. Anonim

    La lidl din Zalău din oraș luați masuri asupra șefilor de tura ca își bat joc de angajati

  28. Anonim

    Tot la lidl în Zalău magazinu vechi vorbesc sefele de tura foarte scârbos cu clienți și cu angajați la fel vorbesc urît cu ei șefi de tura luați masuri

Leave a Comment