Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (ANCPI) a iniţiat procedura de licitaţie pentru Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul integrat de cadastru şi carte funciară a imobilelor din 194 de unităţi administrativ-teritoriale. Anunţul a fost publicat joi, 11 octombrie, în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice.
Finanţarea acestor servicii este asigurată din fonduri europene, prin Programul Operaţional Regional – Proiectul major privind „Creşterea gradului de acoperire şi incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăţilor în zonele rurale din România”.
Achiziţia se desfăşoară pe 36 de loturi şi se va finaliza cu încheiere de acord cadru/lot pentru o perioadă de 24 de luni, bugetul maxim estimat fiind de 202,3 milioane de lei. Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 19 noiembrie 2018.
ANCPI a încheiat, în 26 septembrie 2018, contractul de finanţare a Proiectului major cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice (MDRAP).
Proiectul „Creşterea gradului de acoperire şi incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăţilor în zonele rurale din România” completează obiectivul Programului Naţional de Cadastru şi Carte Funciară (PNCCF) prin realizarea lucrărilor de înregistrare sistematică pentru 5,75 milioane de ha din 660 unităţi administrativ-teritoriale din zonele rurale ale României. Valoarea totală a proiectului este 312,9 milioane de euro, din care 265,9 milioane de euro reprezintă fonduri externe nerambursabile de la Uniunea Europeană, iar diferenţa, cofinanţare de la bugetul de stat.
Selectarea UAT-urilor din zonele rurale a fost făcută după următoarele criterii de prioritizare: localităţi care fac obiectul dezvoltării proiectelor de infrastructură prevăzute în Master Planul General de Transport al României, localităţi care implementează ori sunt incluse în proiecte de dezvoltare a infrastructurii în cadrul altor programe şi localităţi în care sunt identificate zone cu vulnerabilităţi sociale particulare privind accesul informal la proprietate.
În lista celor 194 de unităţi administrativ-teritoriale pentru care a fost demarată procedura de atribuire sunt cuprinse şapte comune din Sălaj, în cadrul lotului cu numărul 28: Ileanda, Gâlgău, Zimbor, Năpradea, Românaşi, Sânmihaiu Almaşului şi Lozna.
se mai puteau baga cel putin 5 primarii in acest grup „select”.
nu sunt singurele primarii care sunt vai si amar de capul lor
Cum ramane cu naveta directorului Ocpi Salaj pe bani publici?