În cursul zilei de 25 septembrie, sistemul informatic național s-a defectat pentru a nu știu câta oară. Cetățenii sunt nemulțumiți că nu pot trimite colete, recomandate și scrisori. Toate operațiunile poștale sunt blocate, ca de altfel și funcționarii care așteaptă să-și poată relua activitatea. L-am contactat pe directorul Oficiului Județean de Poștă Sălaj pentru a afla ce se întâmplă. Dorin Terec spune că „s-a defectat un server, noi nu putem face nimic. Echipa de IT-iști de la București lucrează la remedierea sistemului informatic. Nu știm când vom putea relua activitatea, vă dați seama că și noi așteptăm ca situația să revină la normal deoarece avem de lucru”. Evident că îmi dau seama că aceste platforme informatice sunt mari consumatoare de bani. Serviciile poștale tocmai s-au scumpit. Prin urmare, se poate face ceva ca softul să nu mai întrerupă activitatea serviciilor poștale într-o țară întreagă? De scumpit e ușor, de eficientizat și modernizat sistemul operațional e mai greu. Uite așa am ajuns să trăim în țara în care angajații vor să muncească, dar nu au cum.
[…] În cursul zilei de 25 septembrie, sistemul informatic național s-a defectat pentru a nu știu câta oară. Cetățenii sunt nemulțumiți că nu pot trimite colete, recomandate și scrisori. Toate operațiunile poștale sunt blocate, ca de altfel și funcționarii care așteaptă să-și poată relua activitatea. L-am contactat pe directorul Oficiului Județean de Poștă Sălaj pentru a afla ce se întâmplă. Dorin Terec spune că „s-a defectat un server, noi nu putem face nimic. Echipa de IT-iști de la București lucrează la remedierea sistemului informatic. Nu știm când vom putea relua activitatea,… Citeste mai mult […]
Dar când a funcționat normal? E asemenea cardului de sănătate! Ura!!!