Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunţat zilele trecute că, pentru construcţia tronsonului Suplacu de Barcău – Chiribiş al autostrăzii Transilvania (A3), au fost depuse patru oferte. Tronsonul are o lungime de 26,35 kilometri, iar valoarea contractului de proiectare și execuție este de 504 milioane de lei, fără TVA. Durata contractului este de doi ani, din care 6 luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor. Potrivit CNAIR, pentru contractul de proiectare şi execuţie a subsecţiunii Suplacu de Barcău – Chiribiş au depus oferte asocierea Construcţii Erbaşu – Vahostav SK A.S., asocierea Drum Asfalt SRL – Trameco SA, OPR Asfalt SRL – Obras Publicas y Regadios S.A. – Citadina 98 S.A. – Lemacons SRL, asocierea Rizzani de Eccher Spa Italy – Artera Blue ARL şi ERG Inşaat Ticaret Ve Sanayi A.Ş. Printre altele, contractul prevede construirea a trei viaducte, opt pasaje și opt poduri, inclusiv un pod mai mare, în lungime de 1.650 metri, ce va traversa un lac de acumulare. De la Chiribiș la Biharia, pe o distanță de 28 de kilometri, construcția autostrăzii e contractată de o asociere condusă de Trameco, firmă care a depus acum ofertă, tot într-o asociere, și pentru tronsonul Chiribiș – Suplacu de Barcău. Pe tronsonul Suplacu de Barcău – Nușfalău, de 13.5 kilometri, contractul a fost semnat în luna septembrie a anului trecut cu firma turcească Nurol.