Probemele pe care municipalitatea le-a avut, luna trecută, cu documentaţia depusă în vederea obţinerii de finanţare pentru reabilitarea blocurilor A, B, 2A, 2C si B35 se repetă şi în cazul altui proiect de reabilitare. De această dată, este vorba despre documentaţia privind reabilitatea blocurilor Gulliver şi L, din municipiu. Întreaga documentaţie a fost restituită Primăriei pentru acelaşi motiv, anume faptul că în anexa documentaţiei există o eroare matematică, existând totodată şi alte câteva aspecte ce trebuiau clarificate în documentaţia de contractare. Potrivit referatului, restul documentaţiei rămâne neschimbat. Astfel, anexa la documentaţia privind reabilitarea celor două blocuri trebuia să fie refăcută, astfel încât consilierii locali să voteze în cadrul şedinţei extraordinare de Consiliu Local de vineri, 7 iulie, Hotărârea privind această modificare. Primăria Municipiului Zalău ne-a comunicat faptul că la mijloc nu este vorba despre o eroare umană, respectiv o greşeală a angajaţilor Primăriei, ci totul porneşte de la o “machetă” a bugetului.
“Nu poate fi vorba de o greșeală din partea unui angajat, prevederile Ghidului de finanțare sunt rigide și nu se admit rotunjiri la partea de zecimale rezultate din elementele componente ale devizului general. Devizul general, potrivit tipului de cheltuieli eligibile și neeligibile, se structurează pe surse de finanțare și pe categorii de cheltuieli, care sunt cuprinse în bugetul proiectului, iar în urma repartizării sumelor pe macheta de buget, acestea trebuie cuprinse cu două zecimale și nu rotunjite”, se arată în răspunsul trimis redacţiei noastre de municipalitate. Documentaţia a fost refăcută, iar mâine, în cadrul şedinţei de Consiliu Local, urmează să primească votul consilierilor locali.
functionari nepregatiti
Când încep lucrările?
Aceeasi greseala a mai fost facuta , poate de acelasi angajat al primariei. La o firma privata pentru asemenea greseala angajatul ar fi fost sanctionat, poate chiar demis, la primarie i se mareste salariul si primeste bonusuri.