Zeci de persoane vârstnice din Sălaj s-au plâns autorităților că nu au primit factura la curent, dar s-au trezit cu preaviz pentru neplata energiei electrice, situația fiind considerată absurdă. Președintele Casei de Ajutor Reciproc a Pensionarilor Sălaj, Ioan Ivașcău, a declarat, astăzi, în cadrul ședinței Comitetului Consultativ de Dialog Civic, că nu este normal să se întâmple astfel de incidente, asta în condițiile în care cele mai multe persoane vârstnice au solicitat să primească în cutia poștală facturile lunare. La întâlnire a fost prezent inginerul Cornel Țicuș din partea societății Electrica Furnizare. Acesta le-a dat asigurări celor prezenți că problema trimiterii facturilor la consumatori a fost rezolvată. Compania de electricitate a renunțat la serviciile firmei de curierat cu care avea contract până anul trecut. Decizia a fost luată pentru că s-a constatat pierderea multor facturi sau întârzieri în trimiterea facturilor. Documentele vor fi distribuite consumatorilor cu ajutorul poștașilor de la Poșta Română. O altă problemă abordată a fost cea a încasării facturilor la ghișeul Electrica din zona Perla. Inginerul a spus că programul de încasare prin plata cu cardul a fost sistat temporar pentru operaționalizarea unui nou sistem informatic, unul considerat cel mai performant din lume. Mai este nevoie de câteva zile și ghișeul se va redeschide pentru cei care plăteau aici facturile. Desigur, a mai spus oficialul Electrica, facturile pot fi plătite la agenții și sucursale bancare, dar și la alte unități economice. În plus, există și alte soluții. Una este alegerea serviciului bancar în baza căruia, din contul clientului băncii se ia lunar suma necesară pentru plata facturii de îndată ce este emisă. În plus, clientul poate stabili suma maximă pe care banca o virează lunar către furnizorul de utilități, plafon ce poate fi depășit doar cu acordul clientului.
[…] Zeci de persoane vârstnice din Sălaj s-au plâns autorităților că nu au primit factura la curent, dar s-au trezit cu preaviz pentru neplata energiei electrice, situația fiind considerată absurdă. Președintele Casei de Ajutor Reciproc a Pensionarilor Sălaj, Ioan Ivașcău, a declarat, astăzi, în cadrul ședinței Comitetului Consultativ de Dialog Civic, că nu este normal să se întâmple astfel de incidente, asta în condițiile în care cele mai multe persoane vârstnice au solicitat să primească în cutia poștală facturile lunare. La întâlnire a fost prezent inginerul Cornel Țicuș din partea societății… Citeste mai mult […]
La cât platim kw toate serviciile ar trebu sa fie la cote maximei de performanța! Din păcate in “România lucrului bine făcut”, lucrurile nu stau așa! Rudine!!!👎
De ce nu se poate plati si numerar la casieria electrica ,oare toti clienti electrica au carduri ?
Vă spun eu ceva. Foarte mulți parlamentari și deputați nu au card. Să vezi acuma cum vin facturile și notificările ca ești la deconectare