Şoferii din România au la dispoziţie o hartă a calităţii drumurilor din România, realizată de membrii Asociaţiei Pro Infrastructura. Iniţiativa a fost pornită în urmă cu cinci ani şi actualizată în mod permanent de membrii comunităţii; de asemenea, se actualizează automat la fiecare 24 de ore cu date despre calitatea drumurilor preluate din OpenStreetMap. Drumurile din România sunt calificate pe culori, în funcţie de starea tehnică: albastru = drum excelent, verde = drum bun galben = drum mediocru sau peticit, roşu = drum rău, cu multe gropi, roz = drum extrem de rău, galben cu albastru = drum în lucru, în curs de realibilitare, gri = drum de calitate necunoscută. Harta a fost realizată de utilizatorii forumurilor peundemerg.ro şi construim-românia, având un „caracter subiectiv”, după cum spun autorii.
Pe hartă sunt reprezentate toate autostrăzile şi drumurile naţionale, cu excepţia drumurilor naţionale care se închid pe timpul iernii (Transalpina, Transfăgărăşan) şi a drumurilor naţionale neasfaltate pe distanţe importante. Drumurile judeţene sunt reprezentate numai în mod excepţional, acolo unde pot prezenta interes pentru tranzit şi nu încarcă prea mult harta. Lipsa marcajelor duce la retrogradarea drumurilor (primesc, de regulă, galben), din cauza dificultăţilor cu care se circula pe un drum nemarcat în timpul nopţii sau pe ploaie – chiar dacă asfaltul este bun. Harta detaliată este disponibilă AICI, în timp ce o hartă interactivă se găseşte AICI. Deși drumurile care străbat Sălajul arată ceva mai bine decât în multe județe, calitatea acestora rămâne îndoielnică. Zeci de drumuri din mediul rural sunt, încă, pline de noroaie, în timp ce multe din drumurile reabilitate, mai ales cele efectuate în Zalău, sunt din nou pline de gropi și crăpături. Cauzele principale sunt lipsa șoselei de centură, lucru care face ca traficul greu să nenorocească zilnic străzile și să polueze orașul, dar și lipsa unor lucrări de anvergură, de la cap la coadă, cele mai multe dintre lucrările efectuate de Citadin fiind reparații curente care implică plombări de asfalt sau alte lucrări care nu durează mai mult de trei, patru săptămâni.