Au fost depuse ofertele pentru continuarea lucrărilor la autostrada Transilvania

Perioada de depunere în SEAP a ofertelor pentru contractele destinate proiectării și execuției celor trei loturi ale secțiunii de autostradă Suplacu de Barcău Borș, parte a autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj Napoca – Oradea – autostrada Transilvania – s-a încheiat luni, 19 februarie, anunță Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Au fost depuse în total 19 oferte de către societăți sau asocieri din țară și din străinătate (acestea pot fi vizualizate pe pagina oficială a CNAIR). Durata contractului pentru Loturile 1 și 2 este de 84 de luni și cuprinde: șase luni perioada de proiectare, 18 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție. Pentru Lotul 3 durata contractului este de 79 de luni și cuprinde: patru luni perioada de proiectare, 15 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție. Durata contractului de lucrări poate varia în funcție de perioada de garanție ofertată de operatorul economic desemnat câștigător. În perioada următoare va avea loc evaluarea ofertelor, respectându-se termenele și etapele procedurale, conform legislației în vigoare.

Lotul 1 (subsecțiunea 3C1): Suplacu de Barcău – Chiribiș, are o lungime de 26,35 km. 

Traseul acestui lot începe în zona localității Marca (intersecția cu DC95) la km 4+200. Traseul autostrăzii traversează lacul de acumulare Suplacu de Barcău la km 6+700 , după care intră în zona câmpului petrolier unde, la km 9+000, intersectează, DJ191B (Suplacu de Barcău-Foglaș). În continuare traseul autostrăzii se indreaptă spre vest, în lungul DN 19B (Suplacu de Barcău- Marghita), la sud de localitățile Dolea și Margine. La km 22+500, la sud de Abrum, traseul autostrazii traverseaza calea ferata Tauteu-Marghita, iar la km 24+300, la sud de Chiribiș, traseul intersectează DJ 191A (Chiribiș-Tauteu), unde a fost prevazut un nod rutier pentru legătura cu municipiul Marghita. Traseul va continua într-o zonă de campie, înscriindu-se în zona Chiraleu și Sinlazar, intersectând DN 19E, la km 30+480.

Lotul 2 (subsectiunea 3C2): Chiribis – Biharia, are o lungime de 28,55 km.

Acest lot începe în zona localității Sinlazar (intersecția cu drumul național DN19E), respectiv km 30+550, pe traseul subsecțiunii 3C-2. În continuare traseul se desfășoară într-o zonă de câmpie, cuprinsă între localitățile Mișca și Chislaz, unde DN19E (Chiribiș – Salard – Biharia) a fost deviat în lungul autostrăzii, pe o lungime de 4,2 km. Traseul trece apoi la sud de localitatea Poclușa de Barcău, se înscrie din nou în lungul DN 19 E, intre localitatile Sarsig și Haucești si intersectează DJ 767 (Tiglead – DN19E) la km 39+950. La km 40+980 traseul autostrazii trece prin zona Fegernic, pe o lungime de circa l00 m, intersectindu-se apoi la km 41+319 cu drumul comunal DC42. De aici traseul autostrăzii trece la nord de localitatea Fegernic, iar la km 48+500 se intersectează cu un drum local (la sud de Salard). Traseul autostrăzii continuă spre granița cu Ungaria, intersectând DN 19 E, la km 55+100, drum național care se deviază de la traseul existent pe o lungime de 1,8 km.

Lotul 3 (subsecțiunea 3C3): Biharia – Borș, are o lungime de 5,35 km.

Lotul începe în zona localității Biharia (km 59+100). Traseul tranzitează o zonă de câmpie cuprinsă  între localitățile Biharia, Satu Nou și granița cu Ungaria. Intersectează DN 19 (Oradea-Satu Mare), la km 59+614, prin nordul localității Biharia. La km 59+875 este prevazut un nod rutier (nodul Biharia), cu 5 bretele rutiere și 3 pasaje . În apropierea acestui nod rutier se află calea ferata CF 402 Oradea-Satu Mare, pe care o intersecteaza la km 60+066. Acest lot încheie traseul autostrăzii Brașov-Cluj-Borș la km 64+450 (frontiera cu Ungaria).

 

 

 

One Thought to “Au fost depuse ofertele pentru continuarea lucrărilor la autostrada Transilvania”

  1. Anonim

    Nu e autostrada Brașov-Oradea, ci autostrada Suplacu de Bărcău-Borș.

Leave a Comment