Un angajat al Registrului Auto Român (RAR) poate câştiga anual, mai ales dacă este unul conştiincios şi harnic, peste 53.000 de lei, ceea ce înseamnă aproximativ 4.468 lei lunar, cu condiţia ca indicatorii de performanţă să fie atinşi. Salariile angajaţilor de la RAR sunt în creştere cu 4,8 la sută faţă de anul trecut, după cum arată calculele efectuate News.ro, pe baza informaţiilor furnizate de reprezentanţii regiei autonome aflate în subordinea Ministerului Transporturilor.
În 2015, câştigul mediu salarial brut al unui angajat RAR a fost de 4.262 lei. Pentru anul 2016, cheltuielile cu salariile ale RAR sunt estimate la 83,66 milioane lei, iar bugetul alocat bonusurilor este de 15,4 milioane lei.
Pe lângă salariul de bază, angajaţii primesc şi bonusuri. Acestea sunt fixe, fiecare angajat le obţine în mod egal; mai există, însă, o categorie de bonusuri – cele acordate în funcţie de performanţă, în funcţie de eficienţa şi rezultatele fiecărui angajat. Bonusurile fixe sunt în cuantum de 3.000 de lei brut, acordate de trei ori pe an: de ziua RAR, de Paşte şi de Crăciun, potrivit datelor trimise de reprezentanţii RAR. Aceste bonusuri includ o sumă în numerar de 1.500 lei brut, la care se adaugă tichete cadou, acordate cu ocazia sărbătorilor religioase. Instituţia mai poate acorda prime pentru realizări profesionale deosebite, echivalentul a maximum un salariu mediu de încadrare, acordat noilor angajaţi, în valoare de 3.498 lei brut.
Aceste prime sunt acordate sub condiţia realizării, sau depăşirii anumitor indicatori economici şi de performanţă prevazuţi în bugetul de venituri şi cheltuieli. Restul sumei din bugetul total alocat bonusurilor anuale, adică aproape 4,6 milioane lei, reprezintă ajutoare sociale pentru naştere, înmormântare şi alte cazuri sociale. RAR este autoritatea competentă în România în domeniul vehiculelor rutiere, siguranţei rutiere şi asigurării calităţii. Bugetul pe 2016 al regiei prevede venituri de 307,75 milioane lei, cu 7,9 la sută mai mari decât cele înregistrate în 2015. RAR a estimat, pentru anul 2016, un profit de peste 62 de milioane de lei.
Cum dracu sa nu aiba performanta dintr-o activitate monopol.
Stai linistit cu monopolu tau ca nu esti a IVV … Si asa nu vezi cum se fac inspectiile tehnice in statii ce s-ar intampla sa se faca si cartile de identitate tot pe acolo si sa le faca Guset cu ce norma de poluare ia zice nevastasa .
Din pacate si calitatea activitatilor din RAR lasa de dorit ,dar nu este inca tarziu sa fie redresata .
Alo d-nu Fort se aude ( ca de vazut nu se vede ) ….Pacat !!!!!
Despre monopol am vorbit la IVV …. Ce bine daca la toate statiile de ITP s-ar face carti de identitate ..ar putea si Guset sa puna orice euro cum i-ar dicta nevastasa.. ar fi bine nu ?
D-nu Fort ar putea un pic sa luceze la calitatea activitatilor din RAR , daca ar avea timp !!!
Baietii din curte de la IVV dau itp la tate strafurile taganilor ….pop nu-i vezi ?
Pentru cultura ta generala, de altfel inexistenta (pacat ca nu ai cum sa ti-o dezvolti si ramai la stadiul de idiot precoce), afla ca norma de poluare se stabileste de catre constructorul vehiculului, nicidecum da catre RAR sau alte personae fizice sau juridice. RAR RA este singura institutie din Romania care poate elibera CIV pentru un vehicul, respectand cu strictete informatiile oferite de catre fabricantul vehiculului, correlate cu normele statului roman in vigoare. Pacat pentru tine ca ai avut indrazneala sa faci comentarii la acest articol dand dovada de lipsa de pregatire si de o mare lipsa de comunicare d.p.d.v. grammatical. Frustrati ca tine sunt destui dar macar ei stau cuminti si nu se fac de rusine prin limbajul si exprimarea de care tu duci lipsa.
Ala de la ivv si guset impreuna fac intre 50.000 si 60.000 lei sau 11.000 si 13.000 euro PE LUNA adica cat face un angajat rar constiincios si harnic mediu brut pe an(12 luni)…
Ala de la IVV,Bolojan, face profit peste 20 de mii de lei pe luna daca tot vine vorba de salarii
Aberati baieti……
Nu le purtati voi de grija la cei doi si nici la angajati RAR , ca sunt institutii care-i verifica si pe ei ! Ei trebuie sa ea dovada de profesionalism in primul rand si de responsabilitate in aprecierea starii tehnice a autovehiculelor care circula pe drumurile publice .
Sunt legi care trebuiesc respectate , sunt proceduri de lucru care deasemenea trebuie respectate iar in rest totul este …poveste .
Agajati RAR stiu cea facut si Guset ce face si Bolojan si Dinu si altii , dar toate la timpul lor …aveti rabdare ! Multumesc . un RAR ist
Dl Guset a facut multe pentru Rar, un pic de respect!
Ia-l la tine la firma fanule sa faca tot atat de multe ca pt RAR ……. si apoi mai vorbim . De aia si-au facut cruce si au scuipat in san cei de acolo ca au scapat de el .
Gramatica bat-o vina. Nu va invata la RAR cum sa scrieti si sa va exprimati?. Ar fi necesar un astfel de curs si la asa varsta inaintata, nu credeti?
Domnul tau Guset a facut un mare”rahat” pentru RAR RA, in afara faptului ca a facut extraordinar de multe programari la RAR RA „in plus” pe banda rulanta si a intervenit urmarind interesele personale nu a facut nimic pentru ca nu stia sa faca altceva, iar in privinta nevestei sale toata lumea stie ca este dirijat de aceasta in orice face. In privinta cartilor de identitare ar fi absurd sa-i aprobe RAR RA sa faca dumnealui carti de identitate la statia personala de ITP ca atunci RAR RA nu ar mai avea ce sa lucreze si toti clientii ar fi multumiti. Cat despre institutiile alea care-i „verifica” pe astia este vai de capu lor institutii ca sunt mana in mana cu ei.
Ai habar ce inseamna RA domnule? Cred ca nu, doar „bati” din gura sa te afli in treaba. Rusine.
Din analiza comentariului „Pentru Fan Guset” datorita prescurtarii „RA”, care nu este definita nicaieri, nimic nu se intelege, trist si intr-adevar rusinica.