La invitaţia Michelin, ambasadorul Franţei în România, Phillipe Gustin, şi o delegaţie formată din directori ai companiilor franceze care îşi desfăşoară activitatea în România vor vizita marţi, 30 iulie, uzinele Michelin din Zalău – Michelin Zalău Anvelope şi Michelin Cord.
Potrivit unui comunicat remis de biroul de presă al Michelin, prezenţa în Zalău a ambasadorului Franţei în România face parte dintr-o vizită regională a acestuia care va avea loc în 29 şi 30 iulie. „Scopul acestei vizite este, pe de o parte, de a descoperi uzinele Michelin şi implicarea companiei în viaţa comunităţii locale, dar şi o foarte bună oportunitate de a prezenta punctele atractive ale Sălajului pentru investitorii francezi şi de a facilita relaţiile dintre investitori şi autorităţile locale. Astfel, după vizita în uzine, Michelin va organiza o întâlnire între autorităţile locale şi delegaţia franceză pentru a discuta avantajele Sălajului pentru investitori”, se arată în comunicat.
În acelaşi context, preşedinte Michelin Europa Centrală şi de Sud, Eric Faidy, subliniază că, încă de la începutul activităţii sale în Sălaj, Michelin s-a implicat în viaţa locală şi în creşterea comunităţii, „iar aceasta înseamnă de asemenea să promovăm regiunea în faţa celorlalţi actori economici care ar putea contribui la dezvoltarea judeţului”.
Activitatea Michelin în Sălaj a demarat în 2001, moment în care Grupul s-a implicat în numeroase campanii de dezvoltare a comunităţii, prin programe de dezvoltare profesională a celor peste 1.500 de angajaţi Michelin în Zalău, prin modernizarea uzinelor şi prin multe alte proiecte.
În prezent, Michelin are în România aproape 3.000 de angajaţi, trei fabrici, două la Zalău şi una la Floreşti, deţinând de asemenea o vastă reţea comercială. O.V.
Această ctitorie a epocii de aur, a fost construită de comunşti cu bani de la FMI. Nu întâmplător vine ambasadorul francez deoarece , comuniştii au cumpărăt multe utilaje din Franţa. Aşa a ajuns Michelin aici.
Iată un exemplu cum foloseau comuniştii banii de la Banca Mondială. Ne-a rămas Anvelopele, care nu numai că a scăpat de duhul otrăvit al „revoluţiei” române, dar iată că se dezvoltă în continuare.