Electromotorul este dispozitivul ce are capacitatea de a transforma energia electrică în energie mecanică. Pentru a realiza acest lucru, se folosește de forțele electromagnetice. El este cel care antrenează motorul cu combustie internă, pentru a stabili pornirea de pe loc. Este fixat pe corpul motorului, iar dimensiunea lui este direct proporțională cu cea a puterii motorului.
Defecționarea electromotorului necesită vizita la un service auto reparații și recondiționări electromotoare auto București. De aceea, orice problemă care intervine la nivelul electromotorului trebuie tratată cu foarte multă atenție.
Care sunt cele mai comune cauze ale defecțiunii electromotorului?
Specialiștii estimează că 92% dintre defecțiuni apar în momentul pornirii. Acestea sunt cauzate de rezistența scăzută și sunt foarte întâlnite în randul tuturor tipurilor de motoare. Defecțiunile mecanice, precum și cele de curent sunt, de asemenea, destul de comune. Electromotorul are o durată de viața îndelungată și necesită un nivel minim de întreținere, astfel încât utilizatorul să se asigure de faptul că acesta funcționează eficient.
Indiferent de cauzele defecțiunii electromotorului, important este să contactați un service specializat. www.reparatii-electromotoare.com pune la dispoziție servicii de reparații pentru o gamă variată de branduri auto, astfel că orice problemă este rezolvată într-un timp extrem de scurt, la costuri avantajoase.
Lubrifiere necorespunzătoare – această operațiune este una destul de importantă, ce trebuie efectuată pentru a nu defecta sistemul. Prea puțină lubrifiere înseamnă o frecare excesivă între piesele rotative și rulmenți, în timp ce supra-lubrifierea provoacă ruperea grăsimii, rezultând în supraîncălzire.
Căldură excesivă – atunci când motorul se supraîncălzește, temperatura crescută determină topirea izolației de înfășurare. Odată ce bobinajele sunt neprotejate, apare un scurtcircuit, ce duce la defectarea întregului sistem. De aceea, este important ca electromotorul să fie plasat într-un spațiu foarte bine ventilat.
Praf – particulele de praf din aer pot fi destul de fine pentru a pătrunde în electromotor și sunt suficient de abrazive pentru a putea deteriora componentele în timp. Unele particule au capacitatea de a bloca trecerea aerului și de a cauza supraîncălzirea. Pentru a preveni contaminarea cu praf, utilizatorii pot selecta un motor cu o clasificare adecvată a gradului de protecție, un sistem care clasifică apărarea carcasei motoarelor împotriva obiectelor, prafului, dar și a umezelii. Această clasificare variază de la o protecție specială și până la închiderea ermetică.
Umiditate – expunerea la umezeală determină deteriorarea izolației de înfășurare a motorului și corodarea părților metalice. Când un motor funcționează în mod continuu, căldura creată ajută la eliminarea umezelii, însă în momentul în care funcționează intermitent, umiditatea începe să se acumuleze și să provoace deteriorări. În acest caz, motoarele trebuie să fie ținute suficient de calde în timpul perioadelor de oprire, pentru a preveni condensul.
Probleme cu alimentarea – distorsiunea de tensiune și curent are loc ca urmare a curenților armonici cauzați de comutarea înaltă a frecvenței și de modulația cu lățimea impulsurilor. Acest lucru duce la supraîncărcare și supraîncălzire, reducând durata de viață a motorului. Sursele de curent, împreună cu supratensiunea și subtensiunea pot fi dăunătoare, astfel că este important să monitorizăm alimentarea cu energie electrică și să ne asigurăm că este adecvată pentru funcționarea motorului.
publicitate ascunsa ?
mergeti DR. MITICA, peste drum de Flavoia si va rezolva la jumatate pret.