Cel mai probabil nu v-ati gandit niciodata ca in spatele aranjamentelor prezente in supermarketuri se gasesc echipe compacte care se ocupa cu studiul comportamentului consumatorilor de rand. Acestia actioneaza dupa algoritmi proprii in momentul in care isi selectioneaza produsele, imbogantindu-si pana la casa cosul intr-o maniera uluitoare. Si totusi, astazi vom vorbi despre acele magazine „de cartier” care sunt definite de dimensiuni reduse si in cadrul carora fiecare nou client conteaza. Dorinta micilor antreprenori de a-si fideliza clientii nu reprezinta o noutate pentru societatea noastra, iar din aceasta cauza aceste spatii comerciale de mici dimeniuni incearca sa ramana la curent cu ultimele tendinte de amenajare propulsate in studiile de specialitate ale marilor retaileri.
O atentie speciala trebuie sa fie orientata catre depozitul de marfuri
Daca sunteti proprietarul unei magazin alimentar care pune la dispozitia clientilor sai alimente perisabile trebuie sa va ingrijiti de investitia intr-un model ce se regaseste in colectiile de camere frigorifice performante. O versiune potrivita ca dimensiuni cu scopul afacerii dumneavoastra este exact echipamentul frigorific de care aveti nevoie pentru a fi in regula cu toate actele, dar si pentru a transmite siguranta clientilor. Desi costurile nu sunt chiar minime, integritatea alimentelor comercializate este un target final care ar trebui sa va ghideze catre asemenea achizitii, mai ales daca va doriti o afacere profitabila pe termen lung. Cine stie, poate reputatia fara pata o sa va ajute in doi -trei ani sa va extindeti afacerea la rang de supermarket.
Nu omiteti nici macar pentru o secunda amplasarea inteligenta pe rafturi
Ne-am obisnuit cu o anumita rutina a supermarketurilor, insa in spatele acestor aranjamente greu de deslusit zac strategii complicate de marketing. Amplasarea alimentelor in zona din spate reprezinta o premisa favorabila pentru adaugarea in cosul de cumparaturi a altor mici produse care nu se regaseau pe lista initiala. Spre exemplu, studiile de specialitate au dovedit faptul ca majoritatea cumparaturilor spontane sunt efectuate la marginea culoarelor, locul in care ar trebui sa se afle potentialele reduceri.
Asadar, alegeti sa amplasati in aceasta zona una dintre acele vitrine frigorifice cu bauturi carbogazoase sau o ladita mai mare cu pufuleti pentru cei mici. In plus, daca aveti un produs ce nu se vinde excelent, mizati pe o asezare definitorie a acestuia si cu siguranta stocul se va diminua. De asemenea, o alta strategie interesanta de marketing consta in urmatoarea distributie: aria vizuala a adultilor va fi acaparata cu produse care infatiseaza un pret usor peste medie, in timp ce privirea copilasilor va fi captata de produsele cu un ambalaj foarte colorat, amplasate exact la nivelul acestora.
Tineti cont de pozitionarea vitrinelor frigorifice
Un sfat elocvent pentru aceia dintre dumneavoastra care doresc sa amplifice vanzarile magazinului cu procente semnificative. Spre exemplu, vitrinele in care sunt depozitate lactatele si carnurile pe care le cumpara fiecare client in parte au drept tinta zona din spate a magazinului, de preferat in partea stanga. In spatele acestei distributii care are, cel putin la prima vedere, un caracter aleatoriu, se gaseste un adevar al zilelor noastre care este fructificat la maximum. Pentru ca un procentaj majoritar al populatiei infatiseaza persoane dreptace atunci se mizeaza pe un amplasament in sensul invers al acelor de ceasornic, la finalul traseului fiind pozitionate vitrinele frigorifice pline de mancare.
Cum sa faci bani usor! Cu ceva inteligenta,poti
invata simplu cum sa faci bani usor.Noi suntem
o echipa in plina ascensiune si inca mai avem
nevoie de persoane serioase cu care sa colaboram.
Cu noi poti invata pas cu pas cum sa faci bani
usor.Iti trebuie doar seriozitate,calculator si
conexiune la internet! Cere urgent detalii la adresa
de email:rodeanum@yahoo.com