Tunelul „Meseș”, despre care se spune că va fi cel mai lung tunel rutier din România, parte a proiectului Autostrăzii Transilvania, a ajuns în mijlocul unor neînțelegeri comerciale. Potrivit economica.net, licitația pentru construcția tunelului s-a complicat pe fondul unei contestații.
Inițial, Compania de Drumuri a selectat șase candidați pe lista scurtă. Numai că, mai scrie economica.net, italienii de la WeBuild au contestat admiterea candidaturii austriecilor de la Strabag, iar Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a admis zilele trecute contestația italienilor. Italienii au solicitat în contestație ca oferta Strabag să fie respinsă, din cauza unor posibile legături cu industriașul rus Oleg Deripaska, se mai arată în materialul economica.net. „După Canada, Regatul Unit și Australia, Uniunea Europeană l-a inclus pe Oleg Deripaska pe lista de sancțiuni pe 8 aprilie 2022 și, astfel, a sancționat și MKAO Rasperia Trading. Strabag, pe de altă parte, nu este o societate sancționată, deoarece nu este și nu a fost niciodată controlată de Rasperia (sau indirect de Deripaska) în sensul acestor regulamente de sancționare.”, este o parte din mesajul companiei Strabag solicitat și publicat integral de economica.net. Conform proiectului, tunelul va avea o lungime de aproape 3 kilometri, tunelul fiind prevăzut cu două galerii, fiecare cu câte două benzi.
Fotografie cu caracter ilustrativ
Italienii știau de legăturile dintre Străbat și ruși, dar serviciile noastre secrete habar nu au.
Tunelul Meseș o să-l construiască democrații când mi-o-i vedea ceafa !
Si cand oi invata sa scrii.
Mai repede nu se poate?
Ba da.Da’ cu avionul!!!.
👍🏼
Degeaba îl fac, dacă ăștia cu autostrada ajung la tunel peste 10 ani. Doar de asta se depun tot felul de contestații, să tragă de timp.
România! Trezește-te!