Trotuarele de pe strada Cloșca – transformate în parcări. Stâlpișorii abia montați au dispărut

Nu a trecut prea mult timp de când strada Cloșca din Zalău a fost dată în folosință, după ce lucrările de reabilitare ce au durat peste un an au fost finalizate. Municipalitatea a investit sume uriașe pentru ca această stradă să capete nu doar un aspect modern, civilizat, ci să devină una pe care se poate circula confortabil, în siguranță, atât pe carosabil, cât și pe trotuarele pe care se deplasează pietonii. Teoretic, pentru că practic, pe Cloșca autoturismele se deplasează sau staționează și pe trotuare. Deși cei care au proiectat strada au luat în calcul probabilitatea ca acest lucru să se întâmple și au montat pe trotuare stâlpișori meniți să împiedice gestul păgubos al parcării pe trotuar. Un demers inutil în fața sfidării unor cetățeni care nu doar că au scos acești stâlpi din locul în care au fost fixați, dar i-au făcut și nevăzuți. Revenim la vechea meteahnă a acestui municipiu de pe urma căreia plătim și suferim pe mai departe, lipsa sistemelor de supraveghere video pe străzile din municipiu. Neajuns de pe urma căruia suferim toți cei care înțelegem ce înseamnă o investiție, pricepem că acestea sunt făcute de multe ori din banii noștri, pentru că Primăria nu ne face nouă cadou aceste investiții, ci folosește banii noștri pentru a achita prețul acestor investiții, bani din taxe și impozite, leu pe leu pus de fiecare contribuabil, anual. Prin urmare, o nouă mostră de totală sfidare a locuitorilor municipiului, autorităților, a legii și o dovadă în același timp a faptului că aceste lucruri, la care adăugăm și altele, cum ar fi aruncarea gunoaielor, vandalizarea spațiilor verzi, a jardinierelor, nu vor avea niciodată o durată de viață mai mare în lipsa unor investiții absolut necesare care să le și apere sau măcar să furnizeze, în final, imagini despre cei care comit astfel de fapte. Până atunci, ne alegem cu ceea ce vedeți.

 

16 Thoughts to “Trotuarele de pe strada Cloșca – transformate în parcări. Stâlpișorii abia montați au dispărut”

  1. Anonim

    nu sunt făcute cu cap, străzile sunt inguste, trotuarele late si denivelate. la fel este si pe str crasnei. nu sunt practice, plus ca politia nu impune parcarea masinilor, in curti, nu pe sosea……

    1. Anonim

      cel mai prost proiect de strada !
      cea mai proasta executie si mai ales receptive
      de curiozitate – exita aviz de la politie? isi aunma ginerle lui Ciunt sa sem,neze un aviz favorabil pentru aceste lucris?

    2. Anonim

      MA ROG IN FIECARE DIMINEATA CA SA-I RUPA GATUL PE ACELE VALURI DIN TROTUOARE, PRIMARUL ZALAULUI CIUNT, VICELE BALAJEL SI TOTI RESPONSABILII DIN PRIMARIE !
      ASA SA LE AJUTE DUMNEZO ! LOR SI LA TOT NEAMUL LOR !
      pe str, Crasnei au preluat prostiile de pe str, Closaca !! dar la o scara mult mai mare, au adaugat si pista de biciclete, care traverseaza str de n-ori

    3. rusine Ciunt ! rusine Balajel ! desi cred ca nu stit ce inseamna asta ! imunitate de la PSD !

      vreau sa-l vad dimineata pe la 7:30 – 8:00 pe Ciunt cum circula ca si pieton in zona ! sa-l vad pe nenorocit cum se strecoara cu un copil de mana printer masini pe trotuoar si pe carosabil ! cum trebuie sa fi atent sa nu fi lovit de nesimtiti/te si pe trotuoar !
      daca ar exista un Dumnezo I-ar trasni pe toti cei care au aprobat acea lucrare !

  2. Ce face politia locala ?

    Obraznicia soferilor care parcheaza pe trouiar, obligand pietonii sa circule pe strada, nu are limite. In fostul regim nu ar fi avut curajul sa distruga un bun public !

    1. Anonim

      @09:44
      Mai termină cu proslăvirea comunismului, e vorba de lipsa de educație a locuitorilor de pe acea stradă, nu de regimul de stat!

    2. Anonim

      cum ce face? asculta de seful politiei !! si cine e seful POLITIEI LOCLAE? no amu sa vedem daca stiti?
      ESTE PRIMARUL ZALAULUI CIUNT, EL ESTE SEFUL POLITIE LOCLAE PESTE TOT IN TARA, CF LEGII !
      el isi deleaga atributiile catre viceprimarul Balajel !
      no astia conduc de fapt Politia Locala ! ei stabilesc unde intervine Politia Locala !
      directorul PL, sefii de la ciruclatie Pl si ordine public sunt doar niste marionete in mana factorului politic !
      cat timp primarul/viceprimarul nu le permite sa intervina intr-o zona, ei ocolesc aceea zona si intervin doar in cazuri specific, cand exista o reclamatie asumata

    3. Anonim

      primaria este de vina !
      ce sunt acele parcari in fata unor porti? ce rost au si care este statutul lor? poti parca acolo? sunt parcari private pentru cei cu curte? acolo isi p[ot tine riveranii masinile si sa nu si le bage in curte?
      puteau face un trotuoar pt pietoni pe pardea de jos si o parcare pt masini pe partea de sus !
      dar primaria a facut un rahat pe bat ! marca PSD ! toti incompetentii si prosti din Armatura se cred mari inginerti acuma !

  3. Ggg

    Mai nenea ești dus cu pluta. Noi cei care locuim pe aceasta strada nu distrugem. Distrug cei care vin cu copii la școală, grădiniță etc. Noi cei care locuim pe aceasta strada suntem sechestrați zilnic în curțile noastre în care nu mai avem acces.

    1. Anonim

      @ 10:33
      În fotografie se vede fier beton tăiat cu flexul, nu cu plută.

    2. Anonim

      bai riverane ! esti dus cu capul?
      voi ati stricat tot proiectul, atat cat o fost el de prost, din cauza cerintelor voastra a fost executat si mai prost !
      voi ati cerut sa fie facute acele lucrairi de 2 lei ! si acuma mai si comentati ca ….

    3. Anonim

      Riverani au cerut acele parcări ciudate în fata portilor
      Tot ei au cerut și sens unic
      Tot ei au cerut și stâlpi pe trotuoar
      Ei su cerut 100 de chestii, unele bune, as ltele proaste, dar toate în interesul lor di nu a celolerti participanți la trafic
      Și vedeți ce tâmpenie a ieșit. Poate ca Balajel a pus botul la prea multe cerințe dd la Riverani și nu a mai ținut cont de proiect.
      Proiect prost proiectat, fără vizite pe teren.
      Dar uite asa s-a pierdut și finanțarea europeana. Felicitări conducerii p eh imariei Zalău

  4. străzile sunt inguste, trotuarele late si denivelate

    correct !
    au facut parcari in fata portilor, doar pentru riverani si au mai lasat si spatiu verde pe care nu il mai intretine nimeni

  5. Municipalitatea a investit sume uriașe pentru ca această stradă să capete nu doar un aspect modern, civilizat, ci să devină una pe care se poate circula confortabil, în siguranță, atât pe carosabil, cât și pe trotuarele pe care se deplasează pietonii

    si ce o iesit?
    trotuoare pe care iti rupi gatul !!
    trotuoare tranformate in parcari !!
    parcari PRIVATE, sau ce o fi ele, in fata unor porti, nu la TOTI FRAIERII, DOAR LA UNII CU 2 PERECHI DE OUA !!
    lipsa unor „politisti culcati” in fata GRADINITEI SI L;A INTRAREA DE LA SCOALA !!! sa-i mai tempereze pe cei grabiti 🙂
    intentia o fi fost buna, dar rezultatul e total discutabil !
    un proiectant foarte prost si un executant pe masura, iar de beneficiar, adica de primarie, nu avem cuvinte: toti prosti si incompetentii sa-u adunat in primarie ! plus polititcieni !

  6. Anonim

    1. Pe strada locuiesc 50 de familii, dar sunt vreo 700 de familii care vin zilnic, de 2 ori pe zi, cu copiii la școală. Primăria trebuia să se gândeasca, in primul rand, la traficul de la orele 8 și 16. 2. Denivelarile nu își au rostul. 3. Doar unele porți au parcare privată. De ce au parcare privata? 4. Strada e mai îngustă după decât înainte. De ce? 5. Probabil autorul articolului își duce copiii în alta zona a orașului

    1. Anonim

      No frumos comentariu.
      Poate îl citesc și Ciunt cu Balajel.
      Poate ca DNA și Curtea de Conturi se sesizează din oficiu

Leave a Comment