Tronsonul doi al șoselei ocolitoare a municipiului Zalău trebuia finalizat în primăvara acestui an, dar acest lucru nu s-a întâmplat. E un drum cu o lungime de peste cinci kilometri, atât, nimic mai mult, dar nu suntem în stare să respectăm termene nici pentru astfel de tronsoane. Probabil că s-a uitat deja fastul cu care a fost anunțată începerea lucrărilor și ritmul alert de lucru. Este adevărat, s-a lucrat, dar au apărut și problemele: alunecări de teren, scumpiri etc. Horațiu Cosma, fost secretar de stat în Ministerul Transporturilor și cel pe care mulți nu îl plac, pentru că știe bine situația din teren, a atras de nenumărate ori atenția asupra problemelor existente pe acest tronson de centură, dar nu știu câți l-au băgat în seamă. Dar, timpul trece, iar lucrările tot nu sunt gata. Între timp, primul tronson, cel care pornește din drumul național 1 F și ajunge la Aghireș, a început să se deterioreze. Acest tronson e gata de mai bine de un deceniu și nu duce nicăieri. Chiar suntem de râs. Oficialii Asociației Pro-Infrastructură apreciază că trebuie reziliat contractul cu firma chineză care construiește tronsonul doi, dar acest lucru este puțin probabil să se întâmple. Potrivit Europa Liberă, reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere ar fi dat deja constructorului chinez o prelungire, o amânare a termenului până la care trebuie finalizate lucrările. Cel mai probabil, anul viitor se vor încheia lucrările, iar în 2024 sunt alegeri, multe alegeri. Ar fi momentul perfect pentru tăierea panglicii inaugurale a acestui drum pe care îl așteaptă toți zălăuanii sătui de traficul greu și mai ales cei care locuiesc pe strada Kossuth, stradă pe care circulă de ani și ani camioanele grele. De câți amar de ani este nevoie să construim un drum de 15 – 20 de kilometri? Se pare că în Sălaj este nevoie de aproape două decenii. Voi chiar nu v-ați săturat?
[…] Tronsonul doi al șoselei ocolitoare a municipiului Zalău trebuia finalizat în primăvara acestui an, dar acest lucru nu s-a întâmplat. E un drum cu o lungime de peste cinci kilometri, atât, nimic mai mult, dar nu suntem în stare să respectăm termene nici pentru astfel de tronsoane. Probabil că s-a uitat deja fastul cu care a fost anunțată începerea lucrărilor și ritmul alert de lucru. Este adevărat, s-a lucrat, dar au apărut și problemele: alunecări de teren, scumpiri etc. Horațiu Cosma, fost secretar de stat în Ministerul Transporturilor și cel… Citeste mai mult […]
Ba cre’ca multi s-o cam saturat.Intrebi in stanga si-n dreapta de un cunoscut,de altul.Invariabil s-a mutat la Cluj,a plecat in Spania,Italia,aiurea si s-a stabilit acolo.De aia m-a si apucat rasul cand am vazut rezultatul recensamantului.60.000 suflete-n Zalau ??? Fiece bloc are 3-4 apartamente nelocuite de ani,spatii comerciale abandonate din Bradet pana la Astralis, cacalau.Un oras spart si plin de praf,se lucreaza in piata cu statuia baronului de ani,LaPrefectura la fel.Trotuarele se fac si se sparg.Asa zisele piste pentru biciclete sunt o gluma.Lipsite de continuitate,la conflict cu pietonii,dalele-ti arunca ghidonul din mana.Un oras de cacao.Centura n-a fi gata decat odata cu autostrada.Adeca mai va….