Asociația Pro Infrastructură anunță că lucrările pe tronsonul Nădășelu – Zimbor al Autostrăzii Transilvania avansează vizibil, dar problemele sunt altele și țin de câteva soluții tehnice care trebuie modificate rapid.
„De vreo nouă luni, mingea este la CNAIR, care întârzie să aprobe două modificări de soluții tehnice necesare inaugurării lotului în 2023. Pentru că dealurile transilvănene nu stau locului, experții proiectanți ai constructorului (UMB) au solicitat două modificări substanțiale de soluție tehnică: viaduct prin cimitir (nu este o glumă) în apropiere de Nădășelu și tunel cut&cover în zona Topa Mică. De luni întregi, CNAIR se tot gândește. Și tergiversează. Dacă o să tot amâne aprobarea, deschiderea celor 30,06 kilometri în 2023 zboară pe fereastră și ne vedem în 2024. Și este mare păcat deoarece antreprenorul avansează foarte bine și este motivat să închidă șantierul cât mai repede fiindcă are multe lucrări deja contractate”, este o parte din mesajul publicat de Asociația Pro Infrastructură. Potrivit asociației, constructorul are șanse reale să pună mâna în curând pe toți cei 82,44 kilometri din Autostrada A7 Buzău – Focșani, acolo unde se pregătește să semneze contractele pe loturile 1 și 4, iar pe 2 și 3 este în pole position cu oferte foarte competitive, conform informațiilor pe surse, iar cei de la UMB vor fi foarte motivați să finalizeze Nădășelu-Zimbor în 2023 pentru a-și elibera din forțe.
[…] Asociația Pro Infrastructură anunță că lucrările pe tronsonul Nădășelu – Zimbor al Autostrăzii Transilvania avansează vizibil, dar problemele sunt altele și țin de câteva soluții tehnice care trebuie modificate rapid. „De vreo nouă luni, mingea este la CNAIR, care întârzie să aprobe două modificări de soluții tehnice necesare inaugurării lotului în 2023. Pentru că dealurile transilvănene nu stau locului, experții proiectanți ai constructorului (UMB) au solicitat două modificări substanțiale de soluție tehnică: viaduct prin cimitir (nu este o glumă) în apropiere de Nădășelu și tunel cut&cover în zona Topa Mică.… Citeste mai mult […]
Teorie dar practica ne pune la pamant a.pierit pofta de lucru la romani iar a lasa lucrulire balta,,,romanul e campion!!
[…] Asociația Pro Infrastructură anunță că lucrările pe tronsonul Nădășelu – Zimbor al Autostrăzii Transilvania avansează vizibil, dar problemele sunt altele și țin de câteva soluții tehnice care trebuie modificate rapid. „De vreo nouă luni, mingea este la CNAIR, care întârzie să aprobe două modificări de soluții tehnice necesare inaugurării lotului în 2023. Pentru că dealurile transilvănene nu stau locului, experții proiectanți ai constructorului (UMB) au solicitat două modificări substanțiale de soluție tehnică: viaduct prin cimitir (nu este o glumă) în apropiere de Nădășelu și tunel cut&cover în zona Topa Mică.… » Mai multe detalii […]