Pentru a veni în sprijinul cetățenilor cu drept de vot, Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor din cadrul Primărie Zalău va asigura programul cu publicul, în perioada 23 – 24 noiembrie 2019. Pentru asigurarea condiţiilor optime a procesului electoral, reprezentat de alegerile prezidențiale din data de 24 noiembrie Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Zalău va adapta programul de lucru cu publicul în vederea soluţionării în mod operativ a solicitărilor privind eliberarea documentelor de identitate persoanelor cu drept de vot. Pentru exercitarea dreptului de vot, cetățenii români cu domiciliul în România, care au împlinit vârsta de 18 ani, trebuie să fie în posesia unui act de identitate: carte de identitate, carte de identitate provizorie sau buletin de identitate, aflat în termen de valabilitate.De asemenea, pentru a veni în sprijinul cetățenilor care nu se află în posesia unui act de identitate valabil și doresc să-și exprime intenția de vot la Alegerile Prezidențiale din data de 24 noiembrie 2019, Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Zalău va asigura programul de lucru cu publicul, în zilele de 23 și 24 noiembrie 2019, după cum urmează: sâmbătă – 23 noiembrie 2019 în intervalul orar 8 – 16 – preluare cereri pentru eliberarea actelor de identitate și eliberarea actelor de identitate, respectiv duminică – 24 noiembrie 2019, intervalul orar 7 – 21 – eliberarea actelor de identitate. Documentele depuse până în data de 23 noiembrie, inclusiv, se vor putea ridica în data de 24 noiembrie 2019.