Trotuare şi pistă de biciclete pe bulevardul Mihai Viteazul şi în cartierul Simion Bărnuţiu, realizare şi extindere canalizare pluvială, mobilier urban, dar şi alte modernizări. Toate urmează să fie realizate în municipiul Zalău graţie Programului Operaţional Regional, Axa -4 Sprijinirea Dezvoltării Urbane Durabile. În acest sens, pe ordinea de zi a şedinţei extraordinare de luni – 14 ianuarie, de Consiliu Local (CL), a fost supus spre aprobare un proiect de hotârâre: ‘’Modernizare coridoare de mobilitate urbană durabilă – Zalău 2023’’. Potrivit proiectului, aprobat de consilieri, bugetul investiţiei este de 59.711.886, 47 de lei, din care contribuţia municipalităţii – 1.792.377, 14 de lei. Proiectul include trotuare şi pistă de bicicletă pe bulevardul Mihai Viteazul, amenajare trotuare şi pistă de biciclete pe o lungime de aproximativ 5,6 km din bulevard, reabilitare şi extindere canalizare pluvială, realizare canal tehnic subteran pentru curenţi slabi, amenajare staţii autobuz, amplasare mobilier urban şi amenajare spaţii verzi aferente. De asemenea, pe străzile Simion Bărnuţiu şi Voievod Gelu vor fi amenajate: trotuarele, pistă de biciclete, va fi reabilitat carosabilul, amenajare bandă dedicată pentru autobuze pe un tronson de 1.4 km, iar sistemul de canalizare pluvial va fi reabilitat şi extins. Perioada estimată pentru realizarea lucrărilor va fi martie 2019 – februarie 2023, lucrările urmând a fi demarate în trimestrul II din acest an.
Ar trebui.pista dar asta.au avut în plan.si mai.demult dar.nu sa făcut nimic ! Pe bulevard până la.intersectia Simion Bărnuțiu au făcut pe ambele părți.dar ai uitat sa marcheze !
tot asa ati facut si pe str. Crisan ! cel mai TAMPIT , PROST, HANDICAPAT proiect din Zalau !
nu am vazut nicaieri asa mare prostie in proiectare si executie
Voi va credeti cumva in Cj, cu banda aia dedicata pt. autobuze? Pai in Zalau circula tot mai rar autobuzele, pt. 1 autobuz la 15-30 sau chiar 45 min. nu mai bine s-ar face un bulevard cu 4 benzi functionale pt. circulatia autovehiculelor pe toata lungimea de la Scala pana in Nord?! Si asa traficul a ajuns cum a ajuns, cu ocazia asta solutia cea mai buna mi se pare o fluidizare prin asigurarea a 4 benzi functionale. Si acum sunt 4 benzi pe cea mai mare parte a arterei S. Barnutiu, dar la ce folos, daca 2 din 4 sunt mai tot timpul ocupate de masini parcate, in lipsa amenajarii unor parcari in apropiere?! Ar trebui facute, deci, parcari in afara acestei artere, in imediatta apropiere, si asigurarea astfel a 4 benzi de circulatie pe S. Barnutiu!