Având în vedere de situația epidemiologică generată de infecția cu noul coronavirus, situație care impune luarea măsurilor de distanțare fizică și evitarea aglomerării în spații publice închise, Primăria Municipiului Zalău recomandă persoanelor fizice și juridice care doresc să depună cereri, petiții sau sesizări care nu necesită un formular special sau atașarea de documente, utilizarea formularului de contact existent pe pagina principală a site-ului instituției, zalausj.ro. Prin acest formular, datele de identificare precum și conținutul cererii, petiției sau sesizării, înscris la rubrica “Mesajul tău”, vor fi transmise automat către adresa de e-mail a Primăriei Municipiului Zalău, urmând să fie înregistrate și soluționate, anunță reprezentanții municipalitații. Orice alte cereri sau declarații se pot transmite în format electronic, utilizând formularele care se găsesc pe site-ul instituției, secțiunea „Formulare online”. Aceste formulare împreună cu documentele necesare se pot transmite pe adresa de e-mail primaria@zalăusj.ro
Dar nu înțeleg de ce nu ne puneți d-voastră de la Primărie la dispoziție formularele și modelele, de ce lăsați pe cetățean sa scrie povesti ?? Nu aveți oameni capabili in Primăria pe care o conduce d Ciunt, care sa formuleze și să propună modele de cereri, sesizări…Se oare că mai bn dormim în primărie și lăsăm cetățeanul sa se descurce cum îl duce capul
Firma de gunoi Branter își trimite oamenii pe la uși să încaseze bani, un lucru care poate facilita transmisia virusului. Cum alții lasă facturile in cutia poștală ei nu pot ? Vă rog să luați măsuri, nu e de gluma.