Pentru a veni în sprijinul cetățenilor cu drept de vot, Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor din cadrul Primăriei Zalău va asigura programul cu publicul în perioada 9 – 10 noiembrie mai 2019. Pentru asigurarea condiţiilor optime a procesului electoral Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Zalău va adapta programul de lucru cu publicul în vederea soluţionării în mod operativ a solicitărilor privind eliberarea documentelor de identitate persoanelor cu drept de vot. Astfel, în perioada 9-10 noiembrie se va asigura program de lucru cu publicul după cum urmează: sâmbătă, 9 noiembrie, intervalul orar 8:00-16:00 – preluare cereri pentru eliberarea actelor de identitate și eliberarea actelor de identitate și duminică 10 noiembrie, intervalul orar 7:00-21:00 – eliberarea actelor de identitate. De asemenea, cetățenii care și-au depus documente până sâmbătă -9 noiembrie, inclusiv, pentru schimbarea sau eliberarea actelor de identitate, le vor putea ridica duminică – 10 noiembrie.